تازه‌ترین عناوین

رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ورود مجلس به این پرونده به هیچ عنوان منافاتی با قوانین فیفا ندارد، گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با فشار رسانه‌ای و اعمال نفوذ در AFC پرونده ویلموتس را مختومه کنند.
درفصل سوم شناسایی دشت مرودشت:

کشف ۱۵۰ اثر باستانی در دشت مرودشت

سرپرست گروه بررسی و تهیه نقشه باستانشناسی دشت مرودشت گفت: در فصل سوم بررسی و شناسایی دشت مرودشت، تاکنون ۱۵۰ اثر باستانی شناسایی شده است.
دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت"

نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" به میزبانی شیراز برگزار می شود

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت"تاکید کرد :کلان شهر شیراز مظهر آرامش، عشق، دوستی و مدارا در ایران و بلکه جهان است لذا برگزار کنندگان این جشنواره برآنند تا این هویت فرهنگی و تاریخی را با مشارکت کارتونیست ها عمق و گسترش جهانی بخشند.
در پیام تبریک به مناسبت روز ملی مالزی؛

روحانی پادشاه مالزی را به ایران دعوت کرد

رییس جمهوری در پیامی به پادشاه مالزی روز ملی این کشور را تبریک گفت و از وی برای سفر به جمهوری اسلامی ایران برای گفت وگو و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات جهان اسلام دعوت کرد.
بانک ملت زیرمجموعه هایی دارد که پتانسیل عرضه آن ها در بازار وجود دارد و شرکت نیز نظر مساعدی برای عرضه آن ها طی سال جاری دارد لذا این نیز به عنوان یک پتانسیل ارزیابی می شود خصوصا که گروه مالی ملت می تواند ارزش بازار بسیار با اهمیتی داشته باشد.
دوسالانه ونیز در اقدامی کم سابقه و تاریخی بالاترین جایزه خود یعنی شیرطلایی را به چهار نفر از نمایشگاه‌گردانان دوره‌های گذشته این رویداد اهدا می‌کند که دیگر در قید حیات نیستند.
حتی اگر شما دقیقا ندانید دیسک کمر چیست، باز هم به نظر می‌رسد چیزی است که مطمئنا دوست ندارید دچارش شوید. کاملا هم منطقی است؛ زیرا مشکلات سلامتی ناخوشایند و دردناک‌اند، اما مسئله‌ی عجیب این که گاهی دیسک کمر یا به عبارتی درست‌تر، فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر اصلاً درد ندارد!

سازمان آگهی های پرسون