تازه‌ترین عناوین

​ بعضی ها کارشان همین است؛ گیس های شان را بلند می کنند و تبلیغ آن را برای فروش در سایت می گذارند و برخی نیز به آرایشگاه هایی مراجعه می کنند تا موهای شان را از آن ها بخرند. کافی است به سایت های اینترنتی یا شبکه های مجازی مراجعه کنی و به دنبال موی طبیعی بگردی، با انواع تبلیغات آن مواجه می شوی که  البته قیمت ها بسته به نوع مو و کیفیت آن متفاوت و در بیشتر موارد نیز بالاست
قسمت یازدهم سریال آقازاده به تهیه کنندگی، طراحی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، جمعه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
سریال کیمیایی در یک قدمی تولید؟!

تدارک برای پخش سریال «جسدهای‌ شیشه‌ای» در زمستان

پس از مدت‌ها کش‌و‌قوس درباره تولید سریالی از رمان «جسدهای شیشه‌ای» نوشته مسعود کیمیایی، گویا قرار است طلسم کلید خوردن این محصول نمایش خانگی شکسته شود!
نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات امنای پژوهشگاه قوه قضائیه گفت: وظیفه نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی مالی، جانی، آبرویی از گزارشگران فساد است، به گونه‌ای که آنها متحمل ضرر و زیانی نشوند.
فرماندار کرمانشاه گفت: ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار در شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است. مابقی شعب نیز در بخش های ماهیدشت، فیروزآباد، کوزران و بیله وار عهده کار اخذ رای خواهند بود.
معاون وزیر کار در حاشیه جلسه کارگروه اقتصادی خراسان شمالی :

وام کمتر از ۱۶ میلیون تومان بدون ضامن است

معاون وزیر کار با تأکید بر لزوم تسریع در پرداخت وام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا گفت: وام کمتر از ۱۶ میلیون تومان بدون ضامن است.
سازمان آگهی های پرسون