تازه‌ترین عناوین

توانایی مدل سازی رفتار انسان گام مهمی به سوی ساخت یک عامل هوش مصنوعی است که در واقع می‌تواند به انسان کمک کند. ژاکوب و گروهش اکنون قصد دارند تحقیقات بیشتری را در مورد هوش مصنوعی انجام دهند.
یک ترند جدید زیبایی شامل تزریق اسپرم ماهی سالمون به صورت که می‌تواند پوست شما را کبود و پوشیده از لکه‌های خونی کند ۴۰۰ پوند هزینه دارد. این روش که بین سلبریتی‌هایی مانند جنیفر آنیستون محبوبیت دارد، شش ماه طول می‌کشد تا اثرات جوانسازی خود را آشکار کند.
با عدم حضور برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمد.گویا آقایان فراموش کرده‌اند که تا چند سال پیش در حسرت پوشیدن پیراهن تیم ملی بودند، اما حالا که تیم ملی در برهه حساسی قرار دارد و همه بسیج شده‌اند تا مسیر حضور در المپیک را هموار کنند، این بازیکنان ناز می‌کنند.
سندرم مسئله با پدر (Daddy issue) عموماً عبارتی جذاب است که اغلب به صورت تحقیرآمیز برای اشاره به زنانی به کار می‌رود که روابط پیچیده، گیج کننده یا ناکارآمد با مردان دارند و افرادی (اغلب زنان) را توصیف کند که دارای انگیزه‌ها و تکانه‌های ناخودآگاه نسبت به مردان زندگیشان هستند. این تکانه‌ها می‌توانند منفی یا مثبت باشند و ناشی از یک رابطه ناکافی پدری هستند.
کتاب کاوشی در اقتصاد تعاون با رویکرد معرفی ۳۰۰ تعاونی برتر در جهان براساس داده های اقتصادی، سازمانی و اجتماعی در مورد تعاونی ها و شرکت های متقابل در سراسر جهان طراحی و به همت اتاق تعاون ایران ترجمه و منتشر شده است.
میگوی مدیترانه ای با فلفل دلمه ای، یک غذای دریایی خوشمزه و پرطرفدار است که به دلیل طعم و مزه منحصر به فرد و رنگ های شادابش، می تواند زینت بخش سفره های شما باشد.
یکی از مهم‌ترین یادگار‌های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش‌برجسته بر صخره در شهر سرپل‌ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
بسیاری از ما برای مصرف روزانه تکه‌ای شکلات به دلیل علمی نیاز نداریم و به دلایل مختلف عاشق شکلات هستیم از جمله اینکه آرامش‌بخش است، طعم خوشمزه و انواع مختلفی دارد.
فروش آیفون اپل در چین طی سه ماهه اول سال میلادی جاری، ۱۹.۱ درصد کاهش یافت، در حالی که فروش هواوی ۶۹.۱ درصد افزایش داشت.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر استفاده از به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا در عرصه حفاظت از محیط زیست گفت: تقویت زیرساخت خودرویی و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی را دستور کار داریم.
رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.
تنها 5 دقیقه زمان بگذارید و با آشنایی با 6 مفهوم و تکنیک ژاپنی ، صاحب ِحکمتی شوید که با آن پیچ و خم زندگی امروز را با خِرد و فضل همراه با آرامش و شادی طی کنید؛ معنایی به زندگی تان ببخشید و با هدفمندی رو به جلو حرکت کنید.