تازه‌ترین عناوین

فرد شبستا (Fred Schebesta)، کارآفرین استرالیایی گفت: به افراد محلی که واکسن کووید19 تزریق کرده اند و کسانی که در آینده آن را دریافت می کنند، به ارزش 5 دلار بیت کوین اهدا می کند. با توجه به جمعیت استرالیا، اگر همه از این پیشنهاد استفاده کنند وی مجبور است 75 میلیون دلار به مردم بدهد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات بازار آزاد تهران به ١٢ میلیون و ۶٠ هزار تومان رسید.
آتش سوزی دریکی از شعب بانک در بازار آهن مکان واقع در جنوب پایتخت با حضور به موقع آتش نشانان به سرعت مهار و از گسترش آن در داخل بانک جلوگیری شد.
عضو هیئت عامل سازمان خصوصی سازی گفت: تا کنون هیچ رأی قطعی از سوی قوه قضائیه مبنی بر خلع ید خریدار از هفت تپه به این سازمان ابلاغ نشده است.
پسر احمد شاه مسعود اعلام کرد که آماده است برای ایجاد صلح، امنیت و ثبات در افغانستان از خون پدرش بگذرد و با طالبان دولتی فراگیر تشکیل دهند.
پس از مرخص شدن از بیمارستان؛

شهره لرستانی: علائم کرونا دوباره بازگشته!

شهره لرستانی که چند روزی است پس از ابتلاء به کرونا، با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده، درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد که برخی علائم بیماری دوباره بازگشته است.

در حالی که ثبت‌نام ششمین مرحله پیش‌فروش پنج محصول ایران‌خودرو از روز شنبه هفته گذشته آغاز شد و تا پایان روز (دوشنبه) مهلت داشت، در پی آغاز تعطیلی‌های ناشی از کرونا، مهلت ثبت‌نام و زمان قرعه‌کشی تغییر کرد.
دکتر احمد رضا بهره مند، فوق تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی درباره تاریخچه به وجود آمدن کرونا، راه‌های پیشگیری و درمان و واکسیناسیون صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه بخشی از آنها را با هم می‌خوانیم.
اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای، اعمال محدودیت بر ۷ شغل و بلامانع بودن فعالیت سایر مشاغل مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی را منتشر شد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بیان کرد: سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت 24 امروز همانند ماه‌های گذشته به کارت سوخت‌های دارندگان موتور سیکلت و خودروهای شخصی واریز می‌شود.
یک میلیون و ۱۱۰ هزار دُز واکسن در شانزدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر، امروز یکشنبه ۳۱ مردادماه، در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
سازمان آگهی های پرسون