تازه‌ترین عناوین

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از انعقاد قرارداد جدید بین این صندوق و فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش خبر داد که براساس آن بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری می توانند با اعتبار یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید کنند.

مجید مظفری و پروانه معصومی روی آنتن

سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید

تلویزیون برای روزهای پیش رو چهار سریال جدید «افرا»، «در کنار پروانه‌ها»، «شرق بهشت» و «زن زندگی، مرد زندگی» که به ترتیب از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج روی آنتن می‌روند، تدارک دیده است.
صدای هوادارانش در آمد؛

رفتار عجیب دیگری از تتلو!

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا می برد که همین اقدام زنانه باعث شد کاربران زیادی او را نقد کنند.
سیدحسین صدری مداح پیشکسوت شهرری شب گذشته در ۷۰ سالگی بعد از مدت‌ها درد و رنج به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.
عضو شورای ملی زعفران گفت: قیمت هر کیلو زعفران دسته‌ای در بازار از ۸ میلیون تومان آغاز و با توجه به کیفیت تا ۱۸ میلیون تومان متغیر است.
سحر قریشی بازیگر پرحاشیه کشورمان استوری عجیب و کنایه آمیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
بیش از ۱۰ روز از زمان اجرای منع تردد بین استانی در جاده‌های سراسر کشور گذشته و اجرای این طرح دست کم تا ساعت ۲۴ فردا (۵ شهریورماه) ادامه خواهد داشت، در همین راستا رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گزارشی از تاثیر اجرای این طرح بر کاهش ترددهای جاده‌ای ارائه کرده است.

دقایقی قبل زمین لرزه‌ای استان ایلام را لرزاند. مرکز این زمین لرزه در بخش زرین آباد، منطقه پهله در شهرستان دهلران رخ داده است. بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دنشگاه تهران ، این زمین لرزه به بزرگی ۳ ریشتر امروز چهارم شهریور ماه ساعت ۰۸:۴۱:۵۶ به وقوع پیوست.
پس از بررسی مشخص شد که گلکسی A21 مسافری در پرواز ۷۵۱ هواپیمای مسافربری خطوط هوایی آلاسکا در فرودگاه بین‌المللی سیاتل-تاکوما دچار آتش‌سوزی شده است و خدمه‌ی پرواز مجبور به خروج اضطراری مسافران شدند.


کارشناس بازار سرمایه گفت: زمانی که نرخ دلار افزایش می‌یابد، سهام بنگاه‌ها عمدتا رشد خوبی را تجربه می‌کنند.
رئیس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر (عج) برخی از علائم طولانی مدت بیماری کرونا را تنگی نفس، خستگی، اختلال در عملکرد شناختی که مردم آن را اختلال در تمرکز حافظه نیز می‌گویند دانست.
شیائومی رسما اعلام کرد که از امسال دیگر از برند Mi برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود در بازارهای خارج از چین استفاده نمی‌کند و این گوشی‌ها نیز با نام برند Xiaomi شناخته خواهند شد.

سازمان آگهی های پرسون