تازه‌ترین عناوین

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، به دنبال افزایش ۲۵ دلاری قیمت هر اونس جهانی طلا به سبب مسائل سیاسی-اقتصادی دنیا و مهمتر از آن، نوسانات به شدت افزایشی نرخ ارز در داخل، بازار سکه و طلا هم در اولین روز فعالیت رسمی خود پس از تعطیلات کرونایی، جهشی قابل توجه داشت.
پایگاه خبری "فارین پالیسی" بررسی می‌کند:

طالبان در افغانستان چگونه حکومت خواهد کرد؟

«شواهد ابتدایی حاکی از این هستند که افغانستان به احتمال فراوان توسط شورایی ۱۲ نفره از اعضای طالبان و شاخته‌های مختلف آن و همچنین برخی اعضای دولت سابق افغانستان رهبری خواهد شد».
قارچ سیاه بیماری ناشناخته‌ای نیست. با این حال همزمانی شیوع آن با آمار بالای مرگ و میر در کشورمان خیلی زود باعث رعب و وحشت عمومی شد. سیاه شدن پل بینی، تیره شدن اطراف سینوس‌ها، تورم صورت، ضعف شدید و آسیب‌های جدی عصبی و در نهایت نابینایی همه از عوارضی بود که بیماری قارچ سیاه را به عنوان یک عفونت مسری خطرناک‌تر از کرونا بر سر زبان‌ها انداخت.
اگرچه در 2 سال اخیر که همه درگیر کرونا بودند، نسبت به گذشته کم کارتر شده است اما در چند اثر نمایشی، طراحی عروسک و صداپیشگی برای مرضیه برومند انجام داده و سریال «نوار زرد» را هم در نوبت پخش دارد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران، از حمله خرس وحشی به دو نفر در ارتفاعات سه هزار تنکابن خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری وی در تلگرام از مخاطبین وی کلاهبرداری کرده است.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: واکسیناسیون دانشجویان علیه کرونا مانند سایر مردم تابع سیاست‌های کلان وزارت بهداشت است و تنها تفاوت، در نوبت‌دهی واکسن است که بر اساس گروه‌های سنی دانشجویان نیست.

سازمان آگهی های پرسون