تازه‌ترین عناوین

15 شهریور آخرین فرصت دانش‌آموزان برای سفارش کتاب‌های درسی است، خانواده‌ها برای ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان باید به سامانه اینترنتی www.irtextbook.com مراجعه کنند.
در اطلاعیه وزارت بهداشت ژاپن آمده است: این دو مرد که حدود ۳۰ سال داشته‌اند چند روز پس از دریافت دُز دوم واکسن مدرنا فوت کرده‌اند. علت فوت این دو نفر تحت بررسی است.
شرکت مشاوره سرمایه گذاری میداس تاچ:

بیت کوین تا سال آینده به 100,000 دلار می رسد!

مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری میداس تاچ (Midas Touch Consulting)، قیمت 100,000 دلاری برای بیت کوین در 6 ماه آینده، با یک کاهش احتمالی در این مدت اخیر را پیش بینی کرده است.

رییس سازمان غذا و دارو با رد شایعه معتبر نبودن واکسن وارداتی سینوفارم به کشور گفت: تمام واکسن‌های وارداتی به کشور حتما باید علاوه بر کشور سازنده، در چند کشور معتبر دیگر هم سابقه مصرف داشته باشند.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز شنبه ۶ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ٨۴٢ تومان رسید.
حدود ۶۰ درصد زوج‌های نابارور کنونی، نابارور ثانویه هستند، نابارور ثانویه یعنی زوج‌هایی که بارور بوده‌اند اما به دلایلی همچون سبک زندگی، تاخیر در فرزندآوری، تغذیه و .... قدرت باروری خود را از دست داده‌اند!
سرخپوشان پایتخت از دو تیم گل‌گهر و استقلال گزینه‌هایی را برای به خدمت گیری زیر نظر گرفته اند.
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس گفت: آموزش‌ها به صورت غیرحضوری هستند، تا اینکه وضعیت این ویروس به ما اجازه بدهد با نظر و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا یک زمان مشخص جهت آموزش حضوری در نظر گرفته شود.
پارالمپیک توکیو 2020:

پرتابگر وزنه ایرانی پنجم شد

سامان پاکباز در مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده پرتاب وزنه کلاس F۱۲ به مصاف رقیبان رفت و در رده پنجم ایستاد.
رییس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی درباره واکسیناسیون مادران باردار علیه کرونا، گفت: فعلا واکسن سینوفارم واکسنی است که تزریق آن به مادران باردار توصیه می‌شود.
سرپرست تیم توسعه اپلیکیشن ماسک ضمن ارائه توضیحاتی درباره علت تاخیر در به‌ روزرسانی رنگ بندی های کرونایی در این اپلیکیشن، به انتقادات مردم نسبت به وجود اشکال در بخش تعیین وضعیت سلامت افراد براساس خوداظهاری آنها پاسخ داد.
سازمان آگهی های پرسون