تازه‌ترین عناوین

یک متخصص عفونی گفت: روش‌های نادرست و خود درمانی‌های بی رویه موجب کاهش و ایجاد بحران سرم در کشور شده است، وی افزود: متأسفانه درمان‌های خودسرانه باعث شده، سرم حتی برای افرادی که در بیمارستان‌ها به آن احتیاج مبرم دارند، هم نایاب شود.
عضو هیات مدیره اتحادیه میوه و تره بار استان تهران گفت: با اضافه شدن هویج الیگودرز تا پایان ماه جاری عرضه و قیمت این محصول در بازار متعادل‌تر می شود. 

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت: امسال به دلیل تأثیرات خشکسالی و مشکلات تأمین نهاده بره‌های ماده کشتار شده‌اند؛ این شرایط عواقبی به دنبال دارد که اگر به آن توجه نشود، تأمین گوشت مورد نیاز کشور دستخوش مشکلاتی خواهد شد.
دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو:

یک مدال نقره برای دوومیدانی ایران

علیرضا مختاری پرتابگر ایرانی با هشت حریف از کشورهای دیگر رقابت کرد و با پرتاب ۸ متر و ۴۸ سانتی متر صاحب مدال نقره شد.
بسکتبال با ویلچر پارالمپیک توکیو2020:

ایران مغلوب انگلیس شد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در چهارمین نبرد خود در چارچوب رقابت‌های پارالمپیک توکیو به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه ۶۹ بر ۵۷ مغلوب شد.
دل درد یکی از مشکلات بسیار شایع است که ممکن است هرکسی در طول زندگی‌اش و بنا به دلایل مختلف تجربه کند. دلایل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث ایجاد دل درد شوند.
معمولا تمام ما روزانه از پل های زیادی استفاده می کنیم در این میان پل هایی وجود دارند که عبور از آنها کار بسیار هیجانی و ترسناکی میباشد.
طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران طی بررسی‌های صورت گرفته در رابطه با رجیستری گوشی تلفن همراه و بازدید وزیر اقتصاد، مقرر شده است که با تشکیل کارگروهی در رابطه با حذف عملیات رجیستری در مبادی ورودی گمرک و انجام کاملا غیر حضوری آن تصمیم نهایی اخذ شود.

سازمان آگهی های پرسون