تازه‌ترین عناوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر 6 جاده از جمله شمشک ـ‌ دیزین، رامیان ـ شاهرود، خرم آباد ـ پلدختر و پونل ـ‌خلخال به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.
بازگشت به دنیای بازیگری؛

ستاره محبوب «تنها در خانه» معتاد شد!

«مک‌کالی کالکین» با بازی در سریال «داستان ترسناک آمریکایی» به دنیای بازیگری بازگشت. او با بازی در فیلم‌های تنها در خانه به شهرت رسید.
روز 27 آگوست (5 شهریور)، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده بیان داشت که این بانک مرکزی کاهش خرید اوراق قرضه ماهیانه 120 میلیارد دلاری خود را تا پایان سال جاری آغاز خواهد کرد، اما افزایش نرخ بهره تا مشخص شدن وضعیت بازار کار و نرخ تورم تعیین تکلیف نخواهد شد.

پارالمپیک توکیو 2020؛

وزنه بردار ایرانی برنزی شد

سامان رضی نماینده پاراوزنه ایران با رکورد ۲۳۱ کیلوگرم مدال برنز گرفت.
خستگی واژه‌ای است که برای توصیف احساس بی‌حالی یا نداشتن انرژی کافی استفاده میشود که بسیاری از ما دچار این مشکل هستیم.
بر اساس گزارش موتورهای جست‌وجوی ملکی معتبر، میانگین قیمت فایل‌های فروش مسکن در منطقه 22 در پهنه ارزان‌تر 35 و در پهنه گران‌تر 38 میلیون تومان است.
کارشناسان هنوز نمی‌دانند تاثیر کم بودن پادتن از نظر ایجاد ایمنی چیست، اما می‌گویند که تزریق دُزهای تقویتی احتمالا برای برخی از کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، تصمیم مناسبی است.
زنجبیل نوعی گل است که بیشتر به خاطر خواص ریشه آن و استفاده در پخت و پز، کاشت می‌شود. زنجبیل برای کاهش التهاب، اشتها و بهبود سیستم گوارشی مفید است.
سازمان آگهی های پرسون