تازه‌ترین عناوین

هاشمیه متقیان نماینده پرتاب نیزه کلاس ادغامی F۵۵ و F۵۶ ایران در نبرد با 9 ورزشکار دیگر در رتبه نخست ایستاد و سند طلای این ماده را به نام خود زد.
در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۳۲ درصد صعود نسبت به روز قبل و در سطح ۷۱۴۸.۰۱ واحد بسته شد.
حملات باج‌افزاری ۲۲ درصد از کل حوادث امنیتی سایبری گزارش‌شده در نیمه اول سال ۲۰۲۱ را تشکیل می‌دهند و آموزش‌وپرورش تا حد زیادی تحت تأثیر حوادث امنیت سایبری قرارگرفته است.

آگورافوبیا (ترس از شلوغی) نوعی اختلال اضطرابی است که بیمار در آن از مکان‌ها یا موقعیت‌هایی که باعث وحشت او شود و یا در وی احساس گرفتاری، درماندگی، یا خجالت ایجاد کند می‌ترسد و دوری می‌کند.
روند افزایش قیمت در بازار خودرو متوقف شد و با کاهش قیمت ارز، قیمت خودرو نیز کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: بر اساس ظرفیت بالا و امکانات موجود در شهرداری تهران واکسیناسیون همکاران ما در شهرداری تهران، مناطق 22‌گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه مدتی است که آغاز شده و تعداد زیادی از کارکنان موفق به دریافت واکسن کرونا شده و در مقابل این بیماری ایمن شده‌اند.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور از 12 کیلوگرم به ۸.۵ کیلوگرم رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام با افت شدید همراه بود.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 8 شهریور 1400؛

رکود در بازار آلتکوین ها

هفته گذشته ارز رمزنگاری شده اول بازار روزهای بسیار پرنوسانی را سپری کرد.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی درباره هزینه تست پی سی آر نیز توضیح داد: اگر تست مذکور در مراکز ملکی سازمان انجام شود، رایگان است.
در حالی که عملکرد 8 ساله مدیریت دولت روحانی به‌شدت از سوی کارشناسان به چالش و بوته نقد کشیده می‌شود، برخی رسانه‌ها در تلاشند اسامی برخی مدیران دولت قبل را به هر نحو ممکن در لیست انتصابات دولت جدید بگنجانند.
سازمان آگهی های پرسون