تازه‌ترین عناوین

رییس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران بیان کرد: شهردار تهران امروز یکشنبه (25 مهر) به دلیل ناراحتی جسمی به جلسه شورای شهر نرفت.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار ۴۳ هزار تومان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت سه اقدام مهم اقتصادی این کمیسیون و دولت سیزدهم را تشریح کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور 50-50 تماشگران در دیدار الهلال و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: احتمالا از ۱۵ آبان ماه و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای دانشجویانی که از شهرهای مختلف به دانشگاه می‌آیند، نوبت بندی خوابگاه‌ها را خواهیم داشت.

رییس شورای شهر تهران از غیبت شهردار تهران در شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران به دلیل کسالت و مراجعه به درمانگاه و پزشک خبر داد.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۱ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۳۷۸ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۹۱۰ هزار و ۳۹۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۷۴۴ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
عضو هیئت علمی دانشگاه ایالتی ویسکانسین آمریکا ضمن تفسیر مطالعه شیراز در مورد کارآمدی پنج درصدی واکسن سینوفارم در جلوگیری از ابتلا به عفونت کرونا به تزریق دز یادآور واکسن سینوفارم در سالمندان و حتی الامکان با واکسن متفاوت تأکید کرد و گفت: باید تزریق واکسن یادآور برای افراد بالای ۶۵ سال هر چه سریعتر لحاظ شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خبر داد،

ورود ۶ میلیون دوز واکسن سینوفارم به کشور

بیست و هفتمین محموله واکسن کرونا حاوی ۶ میلیون دوز واکسن، امروز بیست و پنجم مهرماه در فرودگاه امام خمینی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: برای زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی که تا پایان سال ۱۴۰۰ ازدواج‌ کنند ۱۰۰ میلیون تومان وام علاوه بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است.
مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر؛

ایران بر سکوی قهرمانی ایستاد

سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا، قهرمان این رقابت ها شدند.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر الهلال در نیمه نخست به پایان رسید.
سازمان آگهی های پرسون