تازه‌ترین عناوین

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز نسبت به یک هفته تا ۱۰ روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۳۸ تومان رسید.
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
معاون درمان وزارت بهداشت، در خصوص تصمیمات کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ پیرامون بازگشایی مدارس با حضور دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۱ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۶۳۱ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۹۲۱ هزار و ۳۰۸ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۹ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۷۸ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به بارش باران شدید، آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
واکسیناسیون ایمن‌ترین راه محافظت در برابر ویروس کروناست و برای ایجاد بیشترین محافظت در برابر ویروس کرونا اکثر واکسن‌ها با دو دوز طراحی شده‌اند.
با خروج 2 شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی در پی دور دوم تحریم‌ها از بازار کشور که سهمی ‌بیش از 70 درصدی را به‌خود اختصاص داده بودند شرکت‌های تولیدکننده داخلی که تا این زمان سهمی ‌در حدود 30 درصد را در اختیار داشتند از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را برده و با سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های خود و مذاکره با شرکت‌های قطعه‌ساز خارجی برای تامین قطعات توانستند در خلال 3 سال سهم خود را در بازار به 70 درصد برسانند.
پرسون همزمان با فصل سرما معرفی می کند؛

انواع بخاری برقی به همراه مزایا و معایب آنها

به تدریج که هوا سرد می‌شود، استفاده از انواع بخاری برقی تبدیل به یک نیاز اساسی در خانه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز مختلف می‌شود. در گذشته تنوع زیادی در انواع بخاری برقی وجود نداشت اما امروزه شما می‌توانید انواع این وسیله گرمازا را در مدل‌های متنوع و کم مصرف در بازار ببینید.
سازمان آگهی های پرسون