تازه‌ترین عناوین

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم را منصوب کرد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری سارق مسلحانه خطرناک با نام علی جانور خبر داد.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

سازمان انتقال خون ایران از تمامی افراد واجد شرایط اهدای خون از جمله افرادی که دوره یک ماهه بیماری پس از کرونا را سپری کرده‌اند و همچنین داوطلبانی که دوره معافیت اهدای خون پس از انجام واکسیناسیون کرونا را با توجه به نوع واکسن تزریقی پشت سر گذاشته اند دعوت می‌کند تا به جمع اهداکنندگان خون بپیوندند و بیماران نیازمند به خون را دراین روزهای حیاتی تنها نگذارند
علیرضا زاکانی در احکامی جداگانه سعید غضنفری را به سمت مدیر عامل بهشت زهرا(س) و جواد مالکی را به سمت مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران منصوب کرد.

مرگ برخی از افرادی که هر دو دوز واکسن کرونا خود را دریافت کرده اند، سوالات و ابهاماتی را در بین مردم ایجاد کرده و این مساله باعث شده واکسن گریزان بر ادعاهای سابق خود درباره بی‌نتیجه بودن و با حتی مضر بودن تزریق واکسن در مهار همه گیری کرونا، پافشاری کنند.
ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن از ساعت 12 ظهر امروز در سامانه saman.mrud.ir آغاز می‌شود و متقاضیان تا یک‌ماه فرصت دارند، درخواست خود را ثبت کنند.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: متاسفانه خاموشی‌های شب و روز‌های گذشته در سطح استان تهران طبق برنامه بوده و بدون برنامه نبوده است.
سازمان آگهی های پرسون