تازه‌ترین عناوین

با موافقت بانک مرکزی اعلام شد؛

این موسسه، بانک می شود!

بانک مرکزی طی نامه ای موافقت خود را با ارتقاء موسسه اعتباری ملل به بانک ملل، منوط به تعهد هیئت مدیره موسسه در خصوص اقدامات اعلام شده ظرف مدت شش ماه را اعلام کرد.
علیرضا نادعلی به لزوم افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان تهرانی تاکید کرد. او توصیه هایی جهت اقدامات لازم برای بالا بردن موضوعات مفرح و با نشاط در بین شهروندان ارائه کرد.

پادشاه رمزارزهای جهان با توجه شروع به کار صندوق قابل معامله بیت‌کوین در آمریکا سقف تاریخی خود را شکست و در کانال قیمتی جدید قرار گرفت. از نگاه تحلیلگران، چراغ سبز قانون‌گذار آمریکایی به صندوق بیت‌کوینی، نقطه عطفی در این بازار به شمار می‌رود. در یک گزارش دیگر نیز پژوهشکده پولی‌ و بانکی قوانین پیشنهادی نظارت بر رمز ارز‌ها در ایران را ارائه کرد.
قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، ۰.۲ درصد رشد کرد و به ۸۵.۹۹ دلار رسید.
کارشناسان بهداشت و تغذیه هشدار می‌دهند که بسیاری از غذا‌هایی که معمولاً در یخچال نگهداری یا ذخیره می‌شوند، می‌توانند سمی شوند.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، در دومین روز برگزاری نمایشگاه و همایش دستاوردهای تحول دیجیتال این شرکت، شرط بقا صنعت بیمه را در استفاده از فناوری‌های دیجیتال دانست و اظهارداشت: حرکت به سمت فناوری‌های دیجیتال یک ضرورت است و به همین دلیل تمامی فرایندها و مسیرهای شرکت بیمه تجارت‌نو بر این مبنا برنامه ریزی شده است.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود در لیگ برتر برابر گل گهر شکست سنگینی را متحمل شد.
تصویر «مهدی اخوان» متهم به ادعای اعتبار و نفوذ نزد ماموران دولتی و قضایی و جعل اسناد رسمی و کلاهبرداری جهت اعلام شکایت شکات احتمالی منتشر شد.
شرکت بیمه تجارت‌نو در دومین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تحول دیجیتال، محصول مشترک بیمه موبایل و تبلت و شارژ بیمه را رونمایی کرد. بیمه موبایل و شارژ بیمه تجارت‌نو، محصول ماهها تلاش مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو و شرکت کارت اعتباری ایران کیش است که می توان از آن بعنوان گامی نو در تحول دیجیتال نام برد.
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۱۱هزار و ۷۷۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۲ تن نیز جان خود را از دست دادند.
سازمان آگهی های پرسون