تازه‌ترین عناوین

محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفت: بعد از ثبت نام در سایت و تائید شدن افراد، باید در بانک حساب باز کنند و بعد مبلغ در اختیار سازنده قرار می گیرد.
در حالی که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت سامانه املاک و اسکان کشور تا پایان مهر تمدید شده بود، معاون وزیر راه از احتمال تمدید خوداظهاری در این سامانه تا آخر سال خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۲۴ روز ۳ آبان، گفت: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه قزوین-رشت نشان می‌دهد.

اصغر فرهادی درصورت بردن جایزه اسکار در رشته‌ بهترین فیلم بین‌المللی، سومین اسکار خود را به ایران خواهد آورد و از رده سوم به رده دوم باشگاه رکوردداران دریافت جایزه اسکار در رشته بهترین فیلم بین‌المللی صعود خواهد کرد.
پس از وقفه چندروزه، مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی از روز دوشنبه (سوم آبان ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۳ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۸۵۱ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۹۵۴ هزار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است. ۲۲۰ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۵۹۸ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۶ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۳.۶۱۲ واحد بسته شد.
عضو شورای‌عالی بورس گفت: انتظار می‌رود طی دوهفته آینده، اولویت‌های سازمان بورس توسط رئیس جدید، به صحن شورای‌عالی بورس برسد و تصویب شود.
رییس پیشین فدراسیون کشتی پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

مهران غفوریان با انتشار تصویری از خود پس از عمل جراحی گفت:خیلی شاکر خدا هستم و خیلی ممنونم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی‌هایشان را ببینم.

مدیر روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبرها درباره سکته قلبی عزت الله ضرغامی را تکذیب کرد.
سازمان آگهی های پرسون