تازه‌ترین عناوین

پژوهشکده "lancet editorial" هشدار داده است که در صورت بی‌توجهی به عواقب تغییرات آب و هوایی بر سلامت مردم، ممکن است در آینده شاهد شیوع بیماری‌های عفونی دیگری در جهان باشیم.
ویژه‌برنامه‌های فرهنگی-هنری منطقه 12 برای میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله):

جشن‌ و مولودی‌خوانی در میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام)

شهردار منطقه 12 از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی-هنری این منطقه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله) و حضرت امام صادق (علیه‌السلام) به‌ویژه در میدان آیینی امام حسین (علیه‌اسلام) خبر داد.
شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای تحقق اهداف توسعه ای خود و با هدف گسترش تعامل با صنایع مختلف در حوزه انرژی کشور و ورود به بازارهای جدید در همایش و نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور شرکت می کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران و شهروندانی که از این ناوگان استفاده می‌کنند، در ۱۱ سال گذشته از کمبود اتوبوس در رنج بوده‌اند، گفت: با ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران، این اتوبوس‌ها وارد چرخه خدمات‌رسانی به شهروندان می‌شوند.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات و نواحی مرتفع و کوهستانی بارش به شکل برف خواهد بود.

​مدیرکل امور بانوان استانداری تهران از افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به ۶۲ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون