تازه‌ترین عناوین

مدیر امور حفاظت از منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران فرونشست را خطری جدی برای زیرساخت‌ها دانست و گفت: این پدیده زیرساخت‌هایی مانند راه آهن، اتوبان تهران -قم، خطوط انتقال گاز و آب را با مخاطره و خطر تخریب مواجه می‌کند.
محققان کلم قمری را سبزی مناسب برای رژیم کاهش وزن نامیدند. چون کالری کم و فیبر بالایی دارد و حاوی مواد مغذی مفید است. کلم قمری یا کلم سنگ، یک سبزی مقاوم و سالانه است که عمدتاً در کشورهای اروپایی مصرف می‌شود، اگرچه در سال‌های اخیر به سبزیجات اصلی در شمال هند نیز تبدیل شده است.
معاون گردشگری کشور در سفر به اصفهان و در جمع خبرنگاران، از بازگشایی مرزهای کشور به‌ روی گردشگران خارجی، براساس مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.
سراب روانسر یکی از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه است که در فصل پر بارش حدود ۶ هزار در لیتر ثانیه آبدهی دارد اما به دلیل کمبود بارش ها و وقوع خشکسالی ، آب این سراب و حوضچه های آن اکنون به طور کامل خشک شده است.
یک کارشناس ارشد حوزه منابع آبی اظهار کرد: به نظر می‌رسد فاصله بین کم ‌آبی‌های خطرناک شهر تهران در هر سال، بیشتر و بیشتر می‌ شود و معنای این وضعیت، پاسخگو نبودن جیره‌ بندی‌ها برای تامین آب منازل و در نتیجه، گام گذاشتن‌های آغازین در مسیر خالی از سکنه ‌شدن تدریجی تهران است.
مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: در حال حاضر مراکز معاینه فنی از صبح ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه کار خود را آغاز می کنند و بسته به مراجعین کار را ادامه می دهند؛ یعنی ممکن است مرکزی که مراجعین بیشتری دارد حتی تا ساعت ۲۴ نیز فعالیت داشته باشد
با گذشت 10 سال از قتل مرد ایرانی در تفلیس، هرمز که در این مدت در زندان بود پس از استرداد به ایران با توجه به داشتن دستور قضایی برای دستگیری وی توسط کارآگاهان پلیس بین‌الملل ناجا بازداشت و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داده شد.
ساحلی خزر اردبیل و بخش‌هایی از آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات رشته کوه البرز بارش شدید باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.
فوق تخصص گوارش و کبد در خصوص علائم ابتلا به هپاتیت و راه‌های انتقال آن، گفت: با ورود ویروس به بدن و گذر از دوره کمون علائم بیماری آغاز می‌شود. علائم در فاز حاد بیماری با تب پایین، زردی خفیف، تهوع، استفراغ، درد شکم و... است؛ سپس بیماری وارد فاز مزمن می‌شود در صورتی که بیماری بیش از ۶ ماه در بدن بماند هپاتیت مزمن و کمتر از ۶ ماه هپاتیت حاد است.
بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از ۴۶.۲ میلیون مبتلا و بیش از ۷۵۶ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یک روزه گفت: تفاوت میزان تقاضا نسبت به تامین جوجه یک روزه در بازار زیاد است. اما برنامه ریزی‌هایی در مدیریت تقاضا انجام شده است که امیدواریم تناسبی در این بازار هم ایجاد شود، در نتیجه امیدواریم در آبان ماه کمبود تولید مرغ نیز جبران شود.
شهردار منطقه ۸ در نشست تخصصی با شورایاران:

شورایاران سرمایه های اجتماعی محله ها‌ هستند

در نشست شهردار منطقه ۸ با دبیران شورایاری محلات۱۳گانه منطقه ۸ به بهره گیری از مشارکت شورایاران به عنوان سرمایه های اجتماعی محله ها تاکید شد.
سازمان آگهی های پرسون