تازه‌ترین عناوین

استاندار تهران با بیان اینکه تعداد مراجعان سرپایی، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح استان کاهش یافته است، گفت: اکنون ۲۵ درصد دانش‌آموزان وارد مدارس شدند، البته مواردی در مدارس دیده شده که نگران کننده نیست و رعایت دستورات بهداشتی در مدارس مورد تاکید جدی قرار گرفته است.
وکیل محمد علی نجفی خبر داد:

مخالفت دادستانی تهران با آزادی نجفی

وکیل محمد علی نجفی با بیان اینکه موکلش دو بار تقاضای آزادی مشروط کرده است، گفت: زندان در هر مرتبه حسن اخلاق و رفتار موکل بنده را تایید کرده اما دادستان تهران با این موضوع موافقت نکرده است.
آمارهای انتشار کتاب در آبان ماه نشان می‌دهد که متوسط قیمت کتاب کودک نسبت به ماه پیش از آن با ۶ هزار تومان افزایش مواجه شده است.این در حالی است که فاصله تالیف و ترجمه به نفع تالیف زیاد شده است.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونای تزریق شده در کشور از مرز ۱۰۵ میلیون دُز گذشت.

شهردار تهران در حکمی دکتر حمیدرضا صارمی را به عنوان "معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران" منصوب کرد.
اپل واچ یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است. این ساعت هوشمند باریک و براق عملکرد چشمگیری را هم از نظر سلامت و هم از منظر تکنولوژی ارائه می‌دهد.
مهدی میامی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون گفت: داشتم تلویزیون می‌دیدم و صرف نظر از سرما، خوابیدم. دو و نیم شب یک باره دیدم فشاری به سینه‌ام وارد شده و در حال خفگی‌ام.
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای از بازداشت یک عضو شورای شهر کرج خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون