تازه‌ترین عناوین

دوران بعد از از زایمان از زمان خاتمه زایمان شروع می شود و تا زمانی که تغییرات ایجاد شده در بدن در اثر حاملگی به فرم قبلی خود برمی گردد ، ادامه می یابد ، این زمان به طور معمول حدود ۴۰ روز طول می کشد.
بلیت‌فروشی از ۱۰ روز آینده؛

برگزاری کنسرت‌های موسیقی به زودی

پس از رایزنی برای رفع اختلاف‌های برگزارکنندگان اجراهای زنده موسیقی، یکی از تهیه‌کنندگان کنسرت‌ها از آغاز بلیت‌فروشی از حدود ۱۰ روز آینده خبر داد.
گروه مالی غدیر با دارایی ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی، امروز سهام‌دار شرکت‌های مهمی در «وغدیر» است و امیدواریم با بورسی شدن «گروه مالی غدیر» در سال آینده یکی از بزرگترین عرضه‌ها در حوزه شرکت‌های سرمایه‌گذاری را شاهد باشیم.
بسیاری از افراد برای سفررفتن دچار اضطراب می‌شوند. اضطراب قبل از سفر بعضی مواقع به قدری زیاد است که حتی شاید باعث شود افراد به‌کلی قید سفرکردن را بزنند. اگر شما هم دچار این اضطراب می‌شوید، این مطلب را بخوانید تا روش‌های کنار‌آمدن با آن را یاد بگیرید.
سخنگوی سازمان سنجش گفت: بیش از ۱۰۲ هزار نفر در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند و داوطلبان تا جمعه ۱۲ آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۲ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۶۹۴ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۲۴ هزار و ۸۲۰ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۶ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۶۹۶ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش و ۱۶ ارز افزایش یافت. نرخ ۸ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.
برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه نهم آذر ماه 1400 فال روزانه پرسون را بخوانید.

آنطور که رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید حقوق معلمان با اجرایی شدن لایحه رتبه‌ بندی معلمان حداقل سه میلیون تومان و حداکثر پنج میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.
برای آینده اوالانچ از لحاظ قیمتی احتمال صعود و دستیابی به قیمت‌های بالاتر وجود دارد. ولی در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های بزرگ و قرار گرفتن در جایگاه دهم‌ بازار، پیش‌بینی اینکه رتبه‌های پایین‌تر را خواهد دید یا خیر، ممکن نیست.

شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اعزام محدود زائران ایرانی به سوریه در هفته‌های آینده آغاز می‌شود.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۱ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۷۹۹ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۱۷ هزار و ۳۱۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۶ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۱ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

سازمان آگهی های پرسون