تازه‌ترین عناوین

خانواده‌ها ذینفعان آموزش و پرورش در مدرسه هستند و مشکلات آنها باید بررسی و برای رفع آن برنامه‌ریزی شود اما تا کنون این اقدام انجام نشده و به مسئله حقوق دانش‌آموزان و خانواده‌ها توجهی نشده است.
انتشار تصویری از پوستر تبلیغاتی ‏کلینیک خودسازی و ترک گناه با حضور وحید یامین‌پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان و بشیر حسینی، داور برنامه «عصر جدید» بازتاب گسترده‌ای داشته است.
در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۷۱ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۷۰۵۹.۴۵ واحد بسته شد.
سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور درخصوص چگونگی دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی از سوی معتادان بهبودیافته توضیحاتی ارائه کرد.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: حضور تماشاگران در شهرآورد پرسپولیس و استقلال در روز شنبه منوط به تایید ستادملی کرونا و وزارت بهداشت است.

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۷۰ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۴۸ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۷ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۴۳ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

محمدحسین توتونچیان یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی و مدیران سامانه‌های فروش بلیت کنسرت، ضمن تشریح مشکلات و موانع برگزاری کنسرت‌ها در تهران، نسبت به آغاز بلیت‌فروشی اجراها تا دو هفته دیگر ابراز امیدواری کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.
برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه بیستم آذر ماه 1400 فال روزانه سایت پرسون را بخوانید.

قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۲ دلار و ۸۷ سنت معادل ۳.۹۱ درصد کاهش به ۷۰ دلار و ۵۷ سنت رسید.
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به کارکرد واکسن های موجود در برابر جهش سویه آفریقایی، گفت: ممکن است جهش‌های مکرر کرونا اثر گذاری واکسن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: سربازان گوش به فرمان معظم له در ایران ترانسفو در تلاش هستند با توسعه و بومی سازی دانش طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور، ارادت به رهبری و ولایتمداری خود را بیش از پیش نشان دهند.
سازمان آگهی های پرسون