تازه‌ترین عناوین

سخنگوی دولت از تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در هیأت وزیران خبر داد.
عکسی که پرویز پرستویی از چهره امروز فرامرز صدیقی بازیگر فیلم‌هایی چون «چراغ‌های خاموش»، «دختر آدم، پسر حوا»، «خاک و آتش»و... منتشر کرد، بازتاب‌های زیادی یافت.
بی‌خوابی ناشی از مشغله‌های شغلی یا دغدغه‌های ذهنی تاثیرهای متعددی بر سلامت بدن دارد که خستگی و کاهش تمرکز مهم‌ترین آنهاست. اما این وضعیت بر تناسب اندام نیز تاثیر می‌گذارد و زمینه‌ساز اضافه‌ورن می‌شود؛ به‌خصوص اگر به‌طور مکرر ادامه پیدا کند. اما واقعا کم‌خوابی چه ارتباطی با اضافه‌وزن دارد؟
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه اخذ ویزا 8 میلیارد ریال از 2 مال باخته کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده در برنامه زنده شبکه دو سیما:

45 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شهید «علی لندی» رسیده است

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره نوجوان فداکار شهید «علی لندی» از 30 آذرماه به‌عنوان آخرین مهلت شرکت در این جشنواره یاد کرد و گفت: تا به امروز 45 هزار اثر در قالب‌های فیلم‌کوتاه، داستان، شعر، عکس طراحی، نقاشی و مقاله به دبیرخانه رسیده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه جمعیت معتادان متجاهر در تهران حدود ۲۵ هزار نفر است،گفت: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در تهران در بالاترین رقم ۱۶ هزار نفر است.
معاون بین‌الملل قوه قضائیه گفت: در واقع دو سؤال در ذهن ایرانیان خارج از کشور مطرح است؛ آیا در نظام قضائی کشور برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده یا نه، شاکی خصوصی دارند یا نه، و اینکه برای آنها قرار تعقیب صادر شده است یا نه؟ هم‌وطنان در کشورهای مختلف می‌توانند به سفارت‌ها و بخش‌های کنسولی آن مراجعه و درخواست خود را ارائه کنند که به معاونت بین‌الملل قوه قضائیه ارسال می‌شود و ما در اسرع وقت آنها را بررسی می‌کنیم و پاسخ می‌دهیم تا خیال هم‌وطنان برای ورود به کشور راحت باشد.
«شهید ابراهیم قائمی» که به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۰ در دانشگاه علامه طباطبایی دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.
توئیتر اعلام کرد اجازه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو‌های شخصی در پلتفرمش را بدون رضایت فرد نمی‌دهد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای آن که این تسهیلات در استطاعت خانوارها باشد صندوق ملی مسکن که نهاد شکل گرفته بر اساس قانون جهش تولید مسکن است مابه التفاوت این تسهیلات را پرداخت می‌کند.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی با ۵٠ تومان افزایش نسبت به دیروز به ٢۶ هزار و ۵۶٣ تومان رسید.
همزمان با افزایش محدودیت‌های کرونایی ناشی از گسترش سویه جدید کروناویروس، سازمان جهانی بهداشت (WHO) از افراد آسیب پذیرِ واکسینه نشده از جمله سالمندان درخواست کرد که سفرهای خود را به تعویق اندازند.

در طول ۲۴ ساعت گذشته و تحت‌تأثیر اخبار منفی، رشد قیمت بیت کوین تقریباً متوقف شده است. این در حالی است که برخی از آلت کوین‌ها در این مدت بین ۵ تا ۱۳ درصد رشد داشته‌اند.

سازمان آگهی های پرسون