تازه‌ترین عناوین

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده یحیی گل محمدی فقط در سازمان لیگ پاسخگوی سوالات خبرنگاران قبل از دربی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: باید با اتخاذ تدابیر خوب، مدیرعاملی بسیار توانمند که توانایی مدیریت پردیس را دارد انتخاب شود تا به انتظار ده ساله مردم پایان داده و 14 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر را تکمیل و تحویل مردم دهد.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و تجهیزات سازمان راهداری گفت: با وجود هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی، هیچ محور مواصلاتی مسدود نیست.
رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت: وقتی که این نخل‌ها وارد گمرک قطر شده، به معنای آن است که از مبادی رسمی رفته و قاچاقی در کار نبوده است.
استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروز به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار کاربرد یافته و در برخی موارد با توجه به معیار ها و همچنین ویژگی ها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.
وزارت راه و شهرسازی:

برکناری رستم قاسمی تکذیب شد

وزارت راه و شهرسازی ضمن تکذیب خبر تغییر احتمالی رستم قاسمی، تاکید کرد: انتشار این گونه اخبار کذب انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه را برای تحقق ساخت چهار میلیون و دیگر اقدامات کلان در این حوزه نمی کاهد.
رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز «خندوانه» این روزها در فضای مجازی بیشتر از قبل خبرساز شده است.
معاون مرکز مدیریت راه‌ها از بارش باران و برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و کردستان خبر داد.
پرسون آموزش می دهد؛

کم خرج کن اما شیک پوش باش

همه ما دوست داریم شیک، جذاب و خوش تیپ باشیم و برای همین فکر می کنیم باید حتما لباس گران یا اکسسوری برند استفاده کنیم در صوریتکه اینگونه نیست.
مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران در ایمیلی به دانشجویان و اساتید این دانشگاه کندی و اختلال سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در هفته گذشته را به دلیل حمله سایبری اعلام کرد.
نشست چگونگی ارائه و بررسی پرونده «پاسداری از هنر خوشنویسی ایران» برگزار شد . این پرونده قرار است تا چند روز دیگر توسط اعضای کمیته میراث ناملموس یونسکو بررسی و ثبت شود.
سازمان آگهی های پرسون