تازه‌ترین عناوین

وزیر اقتصاد و دارایی: برای کمک به کاهش خسارات ناشی از هزینه های درمان و دوری از کسب و کار از روز شنبه تمام سرپرستان خانوارهایی که به دلیل کرونا بستری شده اند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
پس از زمزمه‌های شب گذشته درباره برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح روسای هیات‌های مذاکره کننده، علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران دقایقی پیش راهی هتل کوبورگ شد تا با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا که ریاست کمیسیون مشترک را برعهده دارد گفت‌وگو کند.
شهردار تهران درپی درگذشت آیت الله سید رضی شیرازی؛

سوابق علمی و انقلابی آیت الله سید رضی چراغ هدایت برای امروز است

شهردار تهران با انتشار پیامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله حاج سید رضی شیرازی گفت: عالم مجاهد و فرزانه عمربا برکت خود را صرف تربیت شاگردان مکتب اهل‌بیت‌ و ترویج معارف اسلامی نمودند.
مرتضی نجفی قدسی در پی ارتحال آیت الله سید رضى شیرازى( ره ) در یادداشتی اعلام کرد که امروزه در کمتر شهری عالم و فقیه برجسته وجود دارد و چاره اینکار در حوزه علمیة قم است،‌بلکه بزرگان حوزه تدبیری کنند و با مهاجرت علمای اعلام به تهران و شهرهای بزرگ این خلاء را پر کنند.
رییس‌جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد:

باید محورهای اصلی بودجه 1401 ثبات اقتصادی و تامین معیشت مردم باشد

رییس‌جمهورگفت: ثبات اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان و تامین معیشت مردم محورهای اصلی و مورد توجه دولت در تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور باید باشد.
محسن جهانشاهی محقق و صاحب‌نظر در حوزه های فناوری و نوآوری در مقاله ایبه چالش های ساختاری به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و راهکارهای بهبود وضعیت موجود را به کارگیری نخبگان واقعی بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی‌گری دانست.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور؛

محور چالوس مسدود شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور، از انسداد جاده چالوس به دلیل یخبندان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
جولان بی تدبیری مسئولان مقابل آلودگی هوا

بارش باران هوای تهران را پاک کرد

با بارش روز گذشته در پایتخت شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 35 قرار گرفته و هوای تهران پاک است.
در حالی امسال کشور نیاز به واردات حدود ۶ میلیون تن گندم دارد که قیمت‌های جهانی محصولات کشاورزی از جمله گندم افزایش چشم‌گیری داشته و رکوردهای جدیدی به ثبت رسیده است.
خبرنگار «وال استریت ژورنال» در رشته توییتی ضمن بیان این که برگزاری کمیسیون مشترک برجام و پس از آن بازگشت هیأ‌ت‌ها به پایتخت‌هایشان تایید شده، افزود این امیدواری وجود دارد که گفت‌وگوها اوایل هفته آینده ادامه پیدا کند.
سردار آزمون در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود شایعات زیادی در مورد آینده و احتمال جدایی اش از زنیت شنیده می‌شود. چه احساسی نسبت به چنین خبرهایی دارد؟ گفت: آرزوی هر فوتبالیستی بازی در لیگ‌های برتر است اما من هرگز نگفتم که نمی‌خواهم این‌جا بمانم.
مردی که متهم است همکارش را به‌دلیل تنبلی، با ضربات میله آهنی به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
بیگی نژاد در واکنش به رفتارهای اخیر وزیر نفت سابق؛

زنگنه می خواهد از خیانتی که کرده قصردر رود!

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید قوه قضائیه به پرونده کرسنت ورود کند تا محرمانه‌ها و رشوه‌های رد و بدل شده مشخص شود، گفت: مبهم نگه داشتن ماجرای کرسنت برای مردم موجب افزایش بی‌اعتمادی آنها شده است.
خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی تاکید کرده که این کشور باید برای یک "تلاش بسیار عظیم" در سال آینده به منظور ادامه پیشرفت‌ها در حوزه‌هایی چون دفاع، کشاورزی و ساخت و ساز آماده شود.
سازمان آگهی های پرسون