تازه‌ترین عناوین

بر اساس آخرین رنگ‌بندی منتشر شده از شهرهای کشور، اکنون ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران گفت: فدراسیون روسیه در نامه‌ای به رئیس گمرک داغستان تأکید کرده است واردات فلفل از ایران به دلیل آنچه نقض مکرر استانداردهای بهداشتی عنوان شده است، انجام نشود.
مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام که قرار شد طرف‌های مقابل برای بررسی متون پیشنهادی ایران به پایتخت‌ها بازگردند، تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد که طرف‌ها پاسخ مستند، مستدل و منطقی به متون ایران ارائه کنند.
خیانت افراطیون اصلاح طلب به مردم ایران با هجمه به صنعت هسته‌ای؛

ظلم هایی که تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی کردند

امروز جوانان عزیز ایران می توانند تبعات معضل کم آبی را به حداقل ممکن برسانند. شرط تحقق این مسئله آن است که طرفداران «تز آبگوشت بزباش» و مروجان شعار «ما نمی توانیم» کمی هم به فکر مردم باشند.
در حالی که مذاکره‌کنندگان ایرانی در آوردگاه وین مشغول احقاق حقوق ملت و رفع تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه هستند، گروه‌های خارجی و داخلی سازمان‌دهی شده، تلاش می‌کنند با ایجاد نوسان در بازار ارز، مذاکره‌کنندگان ایرانی را زیر فشار قرار دهند.
فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» نیم میلیاردی شد؛ «آتابای» هم در پایان اولین هفته اکران خود به فروش یک میلیارد تومانی دست پیدا کرد. «منصور» هم در آستانه فتح گیشه ۲ میلیارد تومانی است.
آنگلا مرکل در آخرین سخنرانی رسمی خود به عنوان صدراعظم آلمان از اعتماد مردم این کشور و همه دست‌اندرکاران کادر درمان به خاطر مبارزه بی‌امان با کرونا تشکر کرد. مراسم وداع او در برلین با رژه سربازان مشعل‌ به‌دست همراه بود.
پاسخ پندار اکبری به سؤالی درباره احتمال ساخت سریال گاندو ۳

از من نپرسید!!

پندار اکبری که در برنامه سریالیست حاضر شده بود، پس مرور سریال‌هایی با فضای دانشجویی به سؤالی درباره احتمال ساخت سریال گاندو ۳ نیز پاسخ داد.
معاون ف مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: حضور تماشگران از ۱۵ آذر در ورزشگاه‌ها با حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت و رعایت نکات بهداشتی بدون مانع است.
حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" نماینده ولی فقیه و "فرهاد زیویار" استاندار لرستان در پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ "عباسعلی صادقی" از علمای بزرگ حوزه علمیه سه روز عزای عمومی در این استان اعلام کردند.
نشست کمیسیون مشترک برجام دقایقی پیش با حضور روسای هیات‌های مذاکره کننده عضو این توافق برای جمع بندی مذاکرات هفته گذشته، در هتل کوبورگ وین آغاز شد.
سازمان آگهی های پرسون