تازه‌ترین عناوین

بیت‌کوین به عنوان رمزارز اول بازار دیشب با سقوط خود بازار را یکپارچه قرمزپوش کرد و طبق داده‌های منتشر شده تا کنون بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه مردم لیکویید شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعاً قطارهای فعلی به دلیل فرسودگی و از رده خارج شدن، خطر آفرین هستند و ما این هشدارها را به دولت و شهرداری اعلام کرده‌‌ایم.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ٣٨٠ هزار تومان افزایش نسبت به پنج شنبه به ١٣ میلیون تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی با ٨٢٧ تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه به ٢٧ هزار و ٧٣٣ تومان رسید.
کارشناسان بهداشتی ایالات متحده از شناسایی سویه امیکرون کروناویروس در شش ایالت دیگر این کشور خبر دادند.

مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در هشتمین ماه سال جاری به بیش از ۶۶۷ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مهرماه در تعداد و ارزش ریالی به ترتیب ۰.۲۹ و ۱۱.۸۶ درصد رشد داشته است.
مسعود فراستی در نقد سریال کره‌ای «بازی مرکب» گفت: فیلمساز ادعا می‌کند ضد سرمایه‌داری است اما کاملاً همراه آن است. حرکات دوربین هم نشان می‌دهد کارگردان فیلمسازی بلد نیست.
مدیرعامل بانک مهر ایران مطرح کرد:

جزئیات پرداخت وام به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا

سید سعید شمسی‌نژاد خبر داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش می‌کند در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود، همان ‌طور که وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی تأکید کردند، در کمترین زمان ممکن وام ۱۰ میلیون تومانی سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا را پرداخت کند. با این حال لازم است تا لیست افراد مشمول دریافت این وام به بانک مهر ایران ارسال شود و تا اطلاع ثانوی نیازی به مراجعه هموطنان گرامی به شعب بانک مهر ایران نیست.
ساعت فقط نماد فناوری نیست و حتی فقط جنبه زینتی نیز ندارد. ساعت به عنوان یک وسیله پوشیدنی، جنبه ظاهری مهمی برای فرد دارد.
سازمان آگهی های پرسون