تازه‌ترین عناوین

از چند روز پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر قطع آب پایتخت تا ۹۰ روز دیگر دست به دست می شود که طبق گفته های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، این موضوع واقعیت ندارد و امسال قطعا آب هیچ یک از مشترکان تهرانی قطع نخواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: جاده هراز به علت اجرای عملیات عمرانی در کیلومتر ۲۵ تا ۹۵ در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر مسدود می شود.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای به واحدهای صنفی طلا، جواهر و پلاتین در رابطه با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، اعلام کرد که با توجه به لازم‌الاجرا شدن قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده از ۱۳ دی ماه، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده طلا، جواهر و پلاتین از مشتریان دریافت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: در صورتی که در شهر‌های مختلف و استان‌ها اراضی جدید تعریف و یا اضافه شود، مشکلی برای تمدید مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در این بخش وجود ندارد. در حال حاضر میزان استقبال از طرح نهضت ملی مسکن خوب بوده است.
بیت‌کوین به عنوان رمزارز اول بازار دیشب با سقوط خود بازار را یکپارچه قرمزپوش کرد و طبق داده‌های منتشر شده تا کنون بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه مردم لیکویید شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعاً قطارهای فعلی به دلیل فرسودگی و از رده خارج شدن، خطر آفرین هستند و ما این هشدارها را به دولت و شهرداری اعلام کرده‌‌ایم.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ٣٨٠ هزار تومان افزایش نسبت به پنج شنبه به ١٣ میلیون تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی با ٨٢٧ تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه به ٢٧ هزار و ٧٣٣ تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون