تازه‌ترین عناوین


جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای محدودیت‌های تردد کرونایی در سفر به ۱۱ شهر قرمز و نارنجی خبر داد.
نزدیک شدن فاصله نرخ‌های پیشنهادی با قیمتهای قطعی در بازار مسکن در کنار افزایش نسبی معاملات نسبت به سال گذشته می‌تواند نشان‌دهنده رسیدن قیمت مسکن به کف، پذیرش رکود از سوی مالکان و ورود تدریجی تقاضای مصرفی به این بازار باشد.

پیش از خرید هر نوع زیورآلاتِ ساخته شده از طلا و جواهر نیاز به بررسی دقیق و موشکافانه دارید. همچنین باید راهنمای خرید مربوط به آن را مورد مطالعه قرار دهید. در این صورت انتخاب بهتری خواهید داشت. آشنایی با نکات مهمی که در هنگام خرید جواهرات باید بدانید، به شما کمک می کند تا خرید موفقی داشته باشید.
اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای به اتحادیه‌ها و کارفرمایان صنفی اعلام کرده که از ۱۳ دی ماه درج برچسب معاف از مالیات بر ارزش افزوده بر کالاهای ذکر شده در این قانون الزامی است و صنوف در صورت دریافت مالیات از کالاهای معاف باید دو برابر مالیات و عوارض دریافتی جریمه پرداخت کنند.

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز قرار دارند.

مصرف سوخت برای اکثر رانندگان معضل شده و همه به دنبال راهی برای کم کردن سوخت ماشین هستند، شما میتوانید با انجام چند کار کوچک مصرف بنزین را به حداقل برسانید.
دکتر مینو محرز: «این گروه، خاص‌ترین داوطلبانی هستند که در کارآزمایی بالینی واکسن برکت شرکت کردند. این‌ها بچه‌های غیور ایران هستند. از یکی از آنها پرسیدم: چرا برای تزریق واکسن برکت داوطلب شدی؟ در جواب گفت: «به دلیل عرق ایرانی.» و این برای ما باعث افتخار است.»

اشتراک پلتفرم فیلمنت همزمان با انتشار برنامه «یازده» گران شد.
برخی از سودجویان با هک کردن آیدی صفحات مدیران و معلمان در شبکه شاد اقدام به ایجاد کانال‌های غیر اخلاقی می کنند.

سازمان آگهی های پرسون