تازه‌ترین عناوین

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام آغاز فرآیند تولید ۴۵ هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز، گفت: توانایی و ظرفیت تامین و تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز را داریم.
قسمت دوم مسابقه «جوکر» توانست در ۱۶ ساعت نخست، برای بار دوم، رکورد تماشای یک مجموعه را به نام خود ثبت کند.
برای حفظ سلامت پوست خود از لوازم آرایش های حاوی مواد شیمیایی و مضر استفاده نکنید شما می توانید با مواد طبیعی کرم پودر ، پنکک و رژلب خانگی تهیه کنید و پوستی زیبا و سالم داشته باشید.
تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان در ادامه رونق گرفتن کنسرت‌ها اقدام به برگزاری اجراهای زنده در برخی از شهرهای کشور از جمله جزیره کیش کردند و این درحالی است که انتظار می‌رود چراغ سالن‌های کنسرت پایتخت نیز به زودی روشن شود.
وقتی متوجه چروک روی صورتمان می‌شویم فکر می‌کنیم که باید هزینه گزافی را بابت از بین بردن آن بپردازیم، اما می‌توان بدون پول و فقط با ورزش آن را برطرف کرد.


جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای محدودیت‌های تردد کرونایی در سفر به ۱۱ شهر قرمز و نارنجی خبر داد.
نزدیک شدن فاصله نرخ‌های پیشنهادی با قیمتهای قطعی در بازار مسکن در کنار افزایش نسبی معاملات نسبت به سال گذشته می‌تواند نشان‌دهنده رسیدن قیمت مسکن به کف، پذیرش رکود از سوی مالکان و ورود تدریجی تقاضای مصرفی به این بازار باشد.

پیش از خرید هر نوع زیورآلاتِ ساخته شده از طلا و جواهر نیاز به بررسی دقیق و موشکافانه دارید. همچنین باید راهنمای خرید مربوط به آن را مورد مطالعه قرار دهید. در این صورت انتخاب بهتری خواهید داشت. آشنایی با نکات مهمی که در هنگام خرید جواهرات باید بدانید، به شما کمک می کند تا خرید موفقی داشته باشید.
اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای به اتحادیه‌ها و کارفرمایان صنفی اعلام کرده که از ۱۳ دی ماه درج برچسب معاف از مالیات بر ارزش افزوده بر کالاهای ذکر شده در این قانون الزامی است و صنوف در صورت دریافت مالیات از کالاهای معاف باید دو برابر مالیات و عوارض دریافتی جریمه پرداخت کنند.

سازمان آگهی های پرسون