تازه‌ترین عناوین

ممانعت از حضور واکسن‌نزده‌ها در اماکن تجمعی؛

اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی آغاز شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونا از امروز - ۱۵ آذرماه، درعین حال شرایط حضور در اماکن تجمعی را تشریح کرد.

با توجه به افزایش شدید هزینه اجاره بها، رهن کامل آپارتمان خواسته بسیاری از مستاجران است البته این کار نیازمند داشتن بودجه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام آغاز فرآیند تولید ۴۵ هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز، گفت: توانایی و ظرفیت تامین و تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی دوگانه سوز را داریم.
قسمت دوم مسابقه «جوکر» توانست در ۱۶ ساعت نخست، برای بار دوم، رکورد تماشای یک مجموعه را به نام خود ثبت کند.
برای حفظ سلامت پوست خود از لوازم آرایش های حاوی مواد شیمیایی و مضر استفاده نکنید شما می توانید با مواد طبیعی کرم پودر ، پنکک و رژلب خانگی تهیه کنید و پوستی زیبا و سالم داشته باشید.
تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان در ادامه رونق گرفتن کنسرت‌ها اقدام به برگزاری اجراهای زنده در برخی از شهرهای کشور از جمله جزیره کیش کردند و این درحالی است که انتظار می‌رود چراغ سالن‌های کنسرت پایتخت نیز به زودی روشن شود.
وقتی متوجه چروک روی صورتمان می‌شویم فکر می‌کنیم که باید هزینه گزافی را بابت از بین بردن آن بپردازیم، اما می‌توان بدون پول و فقط با ورزش آن را برطرف کرد.

سازمان آگهی های پرسون