تازه‌ترین عناوین

شرکت بازآفرینی شهری ایران پس از حدود یک ماه که با سرپرست اداره می‌شد، مدیرعامل جدید خود را شناخت و رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ محمد آیینی را به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب کرد؛ قاسمی در این مراسم ضمن اعلام اینکه بازآفرینی شهری از مزیت طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند پیش‌بینی کرد که ثبت نام متقاضیان در این طرح به ۵ تا ۶ میلیون نفر برسد.
قیمت هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۵۹ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۷ هزار و ۸۲۳ تومان رسید.
وزیر کشور در حکمی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلان شهر تهران منصوب کرد.

شاخص کل بورس تهران با رشد هزار و ۸۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد قرار گرفت.
با گذشت نزدیک به ۴۵ روز از حادثه مرگبار هالیوود و کشته شدن هالینا هاچینز (مدیر فیلم‌برداری فیلم «زنگار») در یک صحنه فیلمبرداری، الک بالدوین سرانجام در یک گفت و گوی رسمی حاضر شد و به شرح جزییات این اتفاق پرداخت.
«خندوانه» که پیش از این دوشنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت از امشب با یک شب پخش اضافه روی آنتن می‌رود.
کریس کومو مجری سرشناس شبکه سی‌ان‌ان و برادر اندرو کومو فرماندار سابق نیویورک به دلیل سوءاستفاده از موقعیت رسانه‌ای به نفع برادر سیاستمدارش اخراج شد.
ممانعت از حضور واکسن‌نزده‌ها در اماکن تجمعی؛

اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی آغاز شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعلام اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونا از امروز - ۱۵ آذرماه، درعین حال شرایط حضور در اماکن تجمعی را تشریح کرد.

با توجه به افزایش شدید هزینه اجاره بها، رهن کامل آپارتمان خواسته بسیاری از مستاجران است البته این کار نیازمند داشتن بودجه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان است.
سازمان آگهی های پرسون