تازه‌ترین عناوین

رضا رویگری بازیگر فیلم «دل شکسته» گفت: یک نفر عکسی را از فرامرز صدیقی منتشر کرده که وضعیتش خراب است، با من هم همین کار را کردند، این حرکات به هیچ وجه حمایت نیست، بلکه باعث حواشی بیشتر می شود.
در حالی که تنها وام مسکن قابل دسترس برای عموم خریداران، تسهیلات از محل اوراق است، این ابزار در معاملات امروز به نرخ های نجومی رسید.

قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.
جان کیوساک ستاره محبوب فیلم‌های «وفاداری بالا» و «جان مالکوویچ بودن» مدتی زیادی است که از حرفه بازیگری کناره گیری کرده است.
شرکت بازآفرینی شهری ایران پس از حدود یک ماه که با سرپرست اداره می‌شد، مدیرعامل جدید خود را شناخت و رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ محمد آیینی را به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب کرد؛ قاسمی در این مراسم ضمن اعلام اینکه بازآفرینی شهری از مزیت طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند پیش‌بینی کرد که ثبت نام متقاضیان در این طرح به ۵ تا ۶ میلیون نفر برسد.
قیمت هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۵۹ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۷ هزار و ۸۲۳ تومان رسید.
وزیر کشور در حکمی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلان شهر تهران منصوب کرد.

شاخص کل بورس تهران با رشد هزار و ۸۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد قرار گرفت.
با گذشت نزدیک به ۴۵ روز از حادثه مرگبار هالیوود و کشته شدن هالینا هاچینز (مدیر فیلم‌برداری فیلم «زنگار») در یک صحنه فیلمبرداری، الک بالدوین سرانجام در یک گفت و گوی رسمی حاضر شد و به شرح جزییات این اتفاق پرداخت.
«خندوانه» که پیش از این دوشنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت از امشب با یک شب پخش اضافه روی آنتن می‌رود.
کریس کومو مجری سرشناس شبکه سی‌ان‌ان و برادر اندرو کومو فرماندار سابق نیویورک به دلیل سوءاستفاده از موقعیت رسانه‌ای به نفع برادر سیاستمدارش اخراج شد.
سازمان آگهی های پرسون