تازه‌ترین عناوین

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اقدام فوری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در صدور دستور توقف و جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی در ساخت ویلای بلند مرتبه در ارتفاعات قلعه مارکوه رامسر خبر داد.
شما از لحاظ فکری و رفتاری دارای خصوصیاتی هستید که می تواند با افراد دیگری که مثل شما در یک ماه متولد شده اند یکی باشد. یکی از این خصوصیات انتقاد پذیری است.
شیر و کره روی دست کارخانه‌ها مانده و حالا قرار است صادرات شیرخشک، کره و روغن حیوانی با شرط پرداخت ما به التفاوت قیمتی آزاد شود.
سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره):

پذیرش مسافر از ۸ کشور ممنوع شد

سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: پذیرش مسافر هوایی از ۸ کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
شورای مرکزی انجمن صنفی فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران در بیانیه‌ای، نسبت به انسداد کامل فیلم‌نامه‌نویسی حرفه‌ای در شرایط حال حاضر سینمای ایران هشدار داد و آن را حاصل فشار توأمان سانسور سازمان‌یافته و کم‌دانشی روند تولید عنوان کرد.
رضا رویگری بازیگر فیلم «دل شکسته» گفت: یک نفر عکسی را از فرامرز صدیقی منتشر کرده که وضعیتش خراب است، با من هم همین کار را کردند، این حرکات به هیچ وجه حمایت نیست، بلکه باعث حواشی بیشتر می شود.
در حالی که تنها وام مسکن قابل دسترس برای عموم خریداران، تسهیلات از محل اوراق است، این ابزار در معاملات امروز به نرخ های نجومی رسید.

قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.
جان کیوساک ستاره محبوب فیلم‌های «وفاداری بالا» و «جان مالکوویچ بودن» مدتی زیادی است که از حرفه بازیگری کناره گیری کرده است.
سازمان آگهی های پرسون