تازه‌ترین عناوین

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
به دلیل مداخلات جوی؛

تردد در این محورها ممنوع!

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۷۹ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، تردد نسبت به روز قبل ۶.۱ درصد افزایش یافت.
عضو اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تاکید کرد که فروش پوشاک تاناکورا، به دلیل مسائل بهداشتی و قاچاق بودن این نوع پوشاک، ممنوع است و در صورت برخورد با این نوع فروشگاه‌ها، پلمب می‌شوند.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: گاز ۹۰ درصد مشترکان غرب تهران که روز قبل (دوشنبه ۱۵ آذر) در پی آتش‌سوزی لوله فشار قوی گاز در منطقه شادآباد قطع شده بود، وصل شده است.
نتایج یک مطالعه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا نشان می‌دهد که از نوعی دارو با عنوان "سیلدنافیل سیترات" می‌توان در درمان بیماری آلزایمر استفاده کرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در دسترس قرار گرفت.
سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: گاز حدود ۷۰۰ مشترک محدوده جنوب غرب تهران فعلا قطع است که به‌زودی به شبکه متصل خواهند شد اما در کل اکنون شرایط عادی شده و شبکه در سرویس بوده و جریان گاز برقرار است.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبرداد: انتشار کلیپ تصویری " کتک زدن کودک " در فضای مجازی طی چند روز اخیر مربوط به کشور ایران نیست و این کلیپ در سال 2019 اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به کشور هندوستان است.

سخنگوی شرکت ملی گاز استان تهران با بیان اینکه گاز حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ مشترک فعلا قطع است که بزودی به شبکه متصل خواهند شد، گفت: اکنون شرایط عادی، شبکه در سرویس بوده و جریان گاز برقرار است.



بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر رسید.
سازمان آگهی های پرسون