تازه‌ترین عناوین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، شمال همدان، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و غرب تهران بارش برف طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
گروهی از محققان دانشگاه هنگ کنگ از نخستین فولاد ضد زنگ و از بین برنده پاتوژن جهان رونمایی کرده‌اند که قادر به از بین بردن درصد بالایی از ویروس کرونا در ۳ ساعت است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ساعت ۶:۲۳ صبح امروز گزارشی مبنی بر تصادف مینی بوس با تریلر در جاده پاکدشت و خاتون آباد به شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر اعلام شد.
دولت برای تنظیم بازار کالاهای اساسی موردنیاز از جمله مرغ منجمد، تخم‌مرغ، شکر، روغن و برنج را با قیمت مصوب در یک سایت اینترنتی معرفی کرد..
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
پاکستان شناسایی «اومیکرون» به عنوان گونه جدید و جهش یافته ویروس کرونا در این کشور را تایید و اعلام کرد: یک شهروند بازگشتی از انگلیس به کرونای جدید مبتلا است.
الکسا، وب‌سایت آنالیز کننده ترافیک وب و سرویس رتبه‌بندی سایت‌های پربازدید، اعلام کرد که پس از ۲۵ سال از شروع فعالیت، در تاریخ ۱ می ۲۰۲۲ (اول اردیبهشت ۱۴۰۱) برای همیشه بازنشسته و از دسترس خارج می‌شود.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: مردم هنگام تهیه بلیت توجه کنند که لیست مراکز فروش تائید شده حضوری و الکترونیکی و نرخنامه جدید اعلام شده است.
سازمان آگهی های پرسون