تازه‌ترین عناوین

بر اساس هشدار سطح زرد دریایی از بعد از ظهر امروز جمعه تا بعداز ظهر روز دوشنبه هفته آینده شمال خلیج فارس مواج است.

یک بازیگر مطرح گفت: صد درصد به باندبازی در انتخاب بازیگران برای نقش ها اعتقاد دارم. بسیاری از اتفاقاتی که می افتد و شاید خیلی هایشان از دوستانم باشند، اینطور است که نقش ها را بین خودشان تقسیم می کنند. می بینی در یک سال، دو سال یا سه سال در شبکه های مختلف و فیلم ها حضور دارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.
با اجرای طرح فرشتگان سلامت در بانک آینده :

بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کادر درمان کشور اعطا شد


اگر خورشید ایمان، گرمابخش دل پرستار باشد، اگر عاطفه پرستار از سرچشمه عاطفه زینبی(س) جاری شود، اگر جویبار رحمت و ایثار پرستار به چشمه تقوای الهی متصل باشد، پرستاری، بالی خواهد بود برای پرواز در آسمان رضایت خداوند.
رئیس کمیته حقوقی انجمن پرستاری جامعه نگر:

تاثیر مثبت مراکز مراقبت پرستاری در منزل

رئیس کمیته حقوقی انجمن پرستاری جامعه نگرگفت: دنیا به جای افزایش بیمارستان به سمت توسعه مراکز مراقبت و پرستاری در منزل می رود، خدمات این مراکز ارزانتر و با کیفیت‌تر از بیمارستانهاست اما نبود پوشش بیمه‌ای و ناشناخته ماندن این مراکز در ایران هنوز اجازه رشد و توسعه مراکز مراقبت در منزل را نداده است.
جوبایدن، رئیس جمهوری آمریکا از امروز (پنجشنبه) میزبان یک نشست دو روزه است. این نشست مجازی با موضوع «اجلاس رهبران جهان برای دموکراسی» با هدف دفاع در برابر اقتدارگرایی، مبارزه با فساد و پیشبرد حقوق بشر طراحی شده و میهمانان ویژه شامل رهبران و سران کشورها و همچنین نمایندگان سازمان‌های غیردولتی در مورد پیشبرد تعهدات مشترک جهانی در این حوزه بحث و تبادل نظر می کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد سهم اتوبوس‌ها در آلودگی هوای پایتخت گفت: بر اساس گزارش سیاهه انتشار که از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منتشر شده است، کل سهم ناوگان اتوبوسرانی تهران از انتشار آلاینده‌های پایتخت ۲ درصد است که این میزان با توجه به اینکه در حال حاضر نیمی از ناوگان گازسوز شده، به مراتب کمتر از ۲ درصد است.
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: عرضه لبنیات تنظیم بازاری به صورت اینترنتی از تهران آغاز شده و از هفته آینده نیز در کلانشهرهای بزرگ توزیع صورت می‌گیرد.
من تأکید کردم که قصد کشتن برادرم را نداشتم و فقط برای دفاع از پسرم به او چاقو زدم و فکر هم نمی‌کردم که این ضربات کشنده باشد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، شمال همدان، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و غرب تهران بارش برف طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون