تازه‌ترین عناوین

گیتی رئوفی (معلم بازنشسته و همسر جمشید مشایخی) صبح امروز ۲۰ آذر ماه در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
به دلیل استمرار شرایط ناشی از کرونا؛

مهلت تسویه بدهکاران بانکی تمدید شد

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی مهلت‌های مقرر در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران ، برای مشمولان را برای آخرین بار از اول مهر ماه به مدت شش‌ماه تمدید کرد.
در سال ۲۰۰۲ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در پنجاه و هفتمین جلسه خود در ژانویه ۲۰۰۳ روز ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) را به عنوان روز جهانی کوهنوردی تعیین و از سازمان خوار بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) دعوت کرد تا مسئولیت هماهنگی این روز در سطح جهان را بر عهده بگیرد.
انتشار تصاویری منستب به مدرسه ای در شهرستان خداآفرین روستای «ارزین» که دانش آموزان آن در وضعیتی ناگوار مشغول به تحصیل مشغول هستند، با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی همراه بود. اما آیا تصاویر واقعاً مربوط به مدرسه آن روستاست؟
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۱۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۲ هزار و ۵۰۰ تومان کمتر از نرخ مصوب است.
یک منبع مطلع تغییر رویکرد سه کشور اروپایی عضو برجام در این دور از مذاکرات و عقب نشینی از مواضع اخیرشان و ورودشان به میز مذاکره به منظور بررسی پیشنهادهای ایران را نخستین پیروزی جمهوری اسلامی در نبرد وین خواند.
سازمان آگهی های پرسون