تازه‌ترین عناوین

سریال پربیننده «بازی مرکب» بیشترین هشتگ در شبکه اجتماعی توئیتر را در بین سریال‌های سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص داد.
متاسفانه حمید فرخ نژاد بازیگر توانای سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از مرگ عزیزش خبر داد.
یک مقام مسئول گفت: انسداد کامل جاده هراز که قرار بود از فردا انجام شود تا سه روز آینده لغو شده است.
انتشار اسامی بدهکاران بانکی از این جهت اهمیت دارد که بیش از ۸۰ درصد تامین مالی طرح‌ها و بنگاه‌ها توسط بانک‌ها انجام می‌شود، بنابراین نظارت بر روند تامین مالی نظام بانکی ضروری است، باید از خلق پول جلوگیری شده و آثار تورمی آن نیز حذف شود.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طرح نظارتی یلدا از ۲۰ آذرماه تا یکم دی ماه سال جاری با همکاری دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود.
نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۸ تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۸ آذرماه) به ۲۷ هزار و ۶۹۸ تومان رسید.
نواختن ساز گیتار و یادگیری آن بسیار سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد، اما ارزش تلاش را هم دارد. یادگیری یک ساز، یکی از با ارزش‌ترین کارهایی است که می‌توانید در طول عمر خود انجام دهید. در عین حال، یادگیری آن به تنهایی و بدون هیچ کمک خارجی بسیار دشوار است. از راه‌های برتر برای یادگیری این ساز، استفاده از اپلیکیشن یادگیری گیتار است.
سوفله در واقع نوعی کیک سبک است که در فر یا تنور تهیه می‌شود و در ساختار آن زرده تخم مرغ و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کرده، می‌زنند و در نهایت با یکدیگر ترکیب می‌شود. سوفله با مواد متنوع و مختلفی ترکیب می‌شود و به عنوان غذای اصلی مانند سوفله سیب زمینی و... و یا سوفله شکلات و... به عنوان دسر سرو می‌شود.
با نزدیک شدن به یلدا قیمت میوه‌ها در بازارا روند افزایشی در پیش گرفته به طوری که قیمت هر کیلوگرم انار به کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروزدر بازار آزاد تهران با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به پنج شنبه به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید.
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: بانک‌های دولتی در توافق بانک‌های خصوصی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامکی شرکت نکردند و اعلام کردند که اکنون موقعیت مناسبی برای این امر نیست
سازمان آگهی های پرسون