تازه‌ترین عناوین

طبق لایحه بودجه سال1401 مالیات مسکن مهر معادل سه میلیون ریال به ازای هر واحد مسکونی تعیین شده است.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای از اختلال در سامانه «تهران من» خبر داد و توضیحاتی در این باره ارائه داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید کرد دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، و افزود: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.
در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز معامله می‌شوند.

اردن از حضور فیلم «امیرا» به عنوان نماینده این کشور در شاخه بهترین بین‌المللی فیلم اسکار ۲۰۲۲، انصراف داد.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۲۱۴ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۰۳ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و ۲۴۲ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۸۸۵ نفر از مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.
انتشار تصویری از پوشش عجیب بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی به سوژه کاربران بدل شده است.
تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: من نمی دانم این فیلم توسط چه کسی یا کسانی تولید شده است اما این فیلم دو بخش دارد، در بخشی از این فیلم برخی نسبت به خبر درگذشت رئیس جمهور سابق اظهار خوشنودی می کنند، در بخش دیگر نیز برخی نسبت به خبر درگذشت آقای رئیسی اظهار تأسف می کنند.
در حالیکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، تزریق دوز سوم واکسن کرونا فایزر را برای نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله توصیه کرده، FDA تاییدیه تزریق این واکسن را برای این گروه سنی حداقل شش ماه بعد از دوز دوم، صادر کرد.
سپند امیرسلیمانی، با حضور در برنامه تلویزیونی «احوالپرسی» درباره ابتلای خود به بیماری کرونا و همدلی مردم برای سلامتی‌اش صحبت کرد.
دانشمندان دانشگاه استنفورد به شواهدی دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد ویروس کرونا می‌تواند در سلول‌ها و بافت چربی پنهان شده و فرد را به کووید-۱۹ مبتلا کند.
سازمان آگهی های پرسون