تازه‌ترین عناوین

محمود ترفع با تأکید بر اینکه دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، گفت: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.
رئیس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری از انتشار رتبه بندی جهانی ISC برای سال ۲۰۲۱ خبر داد و گفت: با حضور ۵ دانشگاه جدید، تعداد دانشگاه های ایرانی در این نظام رتبه بندی به ۵۱ مورد رسید.
اوراق گواهی حق تقدم مسکن در معاملات امروز (یکشنبه ۲۱ آذر ماه) فرابورس با افزایش ۵ درصدی قیمت در اکثر نمادهای زیرمجموعه این اوراق ۱۰۰ هزار تومان را رد کرد.
بسیاری از خانم ها همیشه به دنبال راه هایی برای جوان ماندن و جلوگیری از پیری زودرس هستند. با رعایت این نکات می توانید زیبا و جوان بمانید.
آموزش مسؤولیت‌پذیری به کودکان یک از اصلی‌ترین وظایف هر پدر و مادری است. برای داشتن یک فرزند متعهد و قوی باید آموزش درس‌های زندگی به کودک را از سنین پایین شروع کرد. قوی شدن در مهارت‌های زندگی چیزی نیست که در یک روز یا یک هفته اتفاق بیفتد. آموزش این مهارت‌ها در تمام دوران کودکی به زمان، تلاش و ثبات نیاز دارد.
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر استان کرمان را لرزاند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۱۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون