تازه‌ترین عناوین

نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز فقط با ۲۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۲۷ هزار و ۶۷۳ تومان رسید و برای پنجمین روز کاری متوالی در همین محدوده باقی ماند.
با توجه به افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن، بانک مسکن در نظر دارد برنامه‌ای برای کاهش هزینه این تسهیلات طراحی کند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به درگیری کش.رهای همسایه ایران با امیکرون افزود: در صورت تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا آمادگی کامل برای ایجاد محدودیت و یا ممنوعیت پرواز به این کشورها را داریم.
ما همیشه انواع مواد غذایی را با هدف مراقبت از سلامت و حفظ تندرسی خود مصرف می کنیم اما گاهی نتیجه برعکس است و خوراکمان آنگونه که باید اثر مثبت ندارد.
رئیس اتحادیه قنادی تهران گفت: علی‌رغم افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت شیرینی برای شب یلدا افزایشی ندارد.
طبق داده‌های ارائه شده توسط سایت رتبه‌بندی داده متعلق به بایننس (Binance)، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، رمزارز شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر پس از افزایش ناگهانی ۸ درصدی، تقریباً از تمام ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر برتری دارد.
لری سلرز بازیگر بومی آمریکایی سریال پر بیننده و خاطره انگیز «پزشک دهکده» در ۷۲ سالگی درگذشت و این خبر را جین سیمور بازیگر نقش دکتر کویین در این سریال با پستی در اینستاگرامش خبر داد.
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید با تکمیل سامانه اطلاعات رفاه ایرانیان برای حذف یارانه نقدی خانواده‌های پردرآمد اقدام کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به قضاوت های بی مبنای رسانه های خارجی و غربگرایان که با تمسک به یک خبر جعلی به دنبال تخریب هستند، به دوستان رسانه ای و انقلابی زنهار داد که دراین باره دچار اشتباه نشوند.
سازمان آگهی های پرسون