تازه‌ترین عناوین

سازمان تامین‌ اجتماعی اعلام کرد: کارکنان بیمه‌شده بیمارستان گاندی تا زمان ایمن‌سازی و آغاز فعالیت مجدد این بیمارستان، می‌توانند در صورت عدم اشتغال به علت این حادثه، مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.
در معاملات امروز، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به 42 هزار و 921 تومان معامله می‌شود و قیمت هر اسکناس یورو نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 603 تومان رسیده است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای عملیات عمرانی و نصب عرشه پل در بزرگراه چمران و مسدود شدن این محور در امشب خبر داد.
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.
نبشی و ناودانی از پرکاربردترین مقاطع فولادی به شمار می‌روند. این پروفیل‌های باز در صنعت ساختمان به ویژه ساخت در و پنجره، ساخت و اتصال خرپا، ستون‌ها، پل‌ها و بادبندها، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، ساخت چارچوب و سازه‌های سبک فولادی و همچنین صنایعی دیگری مانند مبلمان و قفسه‌های فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از آمادگی تیمش برای دیدار حساس با ایران در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا سخن به میان آورد.
ماهواره مهدا به همراه نانوماهواره‌های کیهان ۲ و هاتف ۱ توسط ماهواره‌بر سیمرغ، پرتاب و با موفقیت در مدار تزریق شد.
سامانه بارشی که از جمعه (۶ بهمن) در کشور فعال شده، همچنان به قوت خود باقی است و بارش‌ها به شکل باران و در ارتفاعات به شکل برف خود را نشان می‌دهد.
سرهنگ شریفی مطرح کرد:

توقف در محل پارک معلولین ممنوع

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص توقف در محل پارک جانبازان و معلولین از حمل خودرو با جرثقیل و جریمه نقدی رانندگان متخلف خبر داد.
بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای مناطق ۲۲ گانه تهران و همه شهرهای استان تهران در وضعیت سبز(پاک) و وضعیت زرد(قابل قبول) قرار دارند.