تازه‌ترین عناوین

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور خارجه، خواستار پیگیری ویژه استرداد محکوم‌علیه محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.
عضو مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک بنزین به نفر علاوه بر بهینه شدن مصرف به دلیل مزایای صرفه‌جویی در مصرف بنزین و صرفه اقتصادی آن، مشکل خودروهای تک سرنشین و هدررفتن بنزین نیز حل و فصل می‌شود. در حال حاضر، قیمت یک بطری آب معدنی چند برابر یک لیتر بنزین است، در این شرایط، بدیهی است که افراد هیچ کنترلی بر روی میزان مصرف‌شان ندارند. اما وقتی قیمت‌ها واقعی شود، افراد به مدیریت مصرف می‌پردازند.
راهکارهای ساده و شگفت انگیز بسیاری برای بالا بردن “اعتماد به نفس” در خانم ها وجود دارد که باعث میشود در زندگی احساس خوشبختی کنند و از آن لذت بیشتری ببرند.
رئیس خانه معدن خراسان رضوی با بیان اینکه این استان تنوع اول سنگ ساختمانی را در کشور دارد، گفت: با این حال در فرآوری سنگ‌های ساختمانی و تزئینی حتی از استان‌هایی مانند اصفهان ضعیف‌تریم و سنگ‌های خراسان رضوی برای فرآوری به استان‌های دیگر می رود.
چراغ خطی یکی از بهترین تجهیزات روشنایی به شمار می‌روند و در طراحی معماری با کاربری‌های مختلف از جمله مسکونی، اداری و یا تجاری برای ایجاد جلوه‌های بصری و روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
با توجه به تغییرات اخیر در قوانین ویزای چین، سفر به این کشور جذاب و پر از تاریخ و فرهنگ، برای گردشگران ایرانی بیش از پیش جذاب شده است. اما پیش از برنامه‌ریزی سفر، آشنایی با آخرین تغییرات قوانین ویزای چین، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوانید سفری بدون دغدغه را تجربه کنید.
سازمان آگهی های پرسون