تازه‌ترین عناوین

یحیی گل محمدی به دلیل دریافت نکردن مجوز فعالیت، در بازی شب گذشته مقابل نساجی، تیم خود را از روی سکوها هدایت کرد که حضورش در بازی مقابل پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
دبیر، رئیس فدراسیون کشتی کشور در مصاحبه تلویزیونی درباره وضعیت کسب مدال ایرانی ها در رقابت مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴ گفت: طلایی‌های المپیک بالای صد میلیارد گیرشان می‌آید و هنوز خیلی عقبیم و از نتایج کاملا راضی نیستم.
کودتای ۲۸ مرداد به همان اندازه که یادآور نام محمد مصدق است، با نام برخی اوباش و اراذل تهران نیز گره خورده است. «شعبان جعفری» یکی از همان لات‌های تهران بود که به پاس خدماتی که به جبهه شاه ارائه کرد مثل دیگر اوباش صله و جایزه گرفت.
نظریه‌های انیشتین برای توضیح تمامی پدیده‌های جهان (از ذرات زیراتمی تا دورترین نقاط فضا) در یک نظریه واحد، همچنان الهام‌بخش فیزیکدانان است و هدفی است که فیزیکدانان هنوز در تلاش برای یافتن آن هستند.
یورگن کلوپ از زمان ترک لیورپول پیشنهادهای فراوانی دریافت کرد و در این مدت حتی شایعاتی درباره احتمال حضور وی روی نیمکت تیم ملی انگلیس و آمریکا نیز مطرح شد که او همه آنها را رد کرد.
رژیم‌هایی که در آن‌ها سبزیجات به‌طور منظم مصرف می‌شود، در پیشگیری از بیماری قلبی، مدیریت فشارخون، سطح قند خون و حتی بهبود سلامت گوارش کمک‌کننده هستند. علاوه بر همه این‌ها، تحقیقات علمی اثبات کرده‌اند که مصرف سبزیجات با کاهش وزن مرتبط است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در دیدار تیمش مقابل شمس‌آذر گفت: خیلی خوب بود، چون اشتباهی صورت نمی‌گیرد. با حضور VAR‌ اشتباهات خیلی کم می‌شود. داور خوب قضاوت کرد و این سیستم هم به کیفیت داوران و هم فوتبال ما کمک می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون