تازه‌ترین عناوین

با صدور مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت دار برای هشت بانک، بانک‌های ملت،  تجارت، سپه، کشاورزی،  کارآفرین، صادرات ایران، دی و پست بانک و افزوده شدن این بانک‌ها به مجموع ۱۷ بانکی که پیش ازاین مجوز صدور این گواهی را داشتند، تعداد بانک های ارائه کننده این گواهی به ۲۵ بانک رسید.

سخنگوی کاخ کرملین گفت: هر طرح صلحی برای اوکراین که واقعیت‌های امروزی در مورد خاک روسیه و الحاق مناطق جدید به فدراسیون را در نظر نگیرد، نمی‌تواند ادعای مسالمت‌آمیز بودن داشته باشد
نشریه آمریکایی مدعی شد، دولت جو بایدن تلاش گسترده ای را برای توقف توانایی ایران در تولید و تحویل هواپیماهای بدون سرنشین به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین آغاز کرده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌میهن گفت: وزارت جهاد قیمت هر شانه تخم‌مرغ فله ۱.۸۰۰ گرمی برای مصرف کننده را ۸۵ هزارتومان اعلام کرد.
آیا با انواع زخم ها و روش های درمانی آن ها آشنایی دارید؟ آیا اصلا می دانید زخم از نظر پزشکی چگونه تعریف می شود؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال ها و سوالات مشابه هستید، این مطلب مختص شما است. تا پایان با ما همراه باشید که به همراهی شما خُرسندیم!

دبیر کمیسیون واردکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج از آغاز صادرات برنج ایرانی به کشورهای عربی، آمریکایی و روسیه خبر داد و گفت: ورود به بازار صادراتی برنج مقدماتی نیاز دارد که با ایجاد پایانه صادراتی برنج در مازندران قدم‌های اولیه برداشته شد.
وزارت بهداشت اعلام کرد، در شبانه روز گذشته ۶۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و خوشبختانه هیچ از بیماران جان خود را از دست ندادند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس خبر داد و تاکید کرد: تا زمانی که تکلیف برنامه هفتم توسعه مشخص نشود، لایحه بودجه سال آینده را اعلام وصول نمی‌کنیم.
اخیراً شکایتی دسته‌جمعمی علیه اپل مطرح شده است که ادعا می‌کند حسگر اکسیژن خون اپل واچ نسبت‌به رنگ پوست کاربران سیاه‌پوست، تعصب نژادی دارد.

رامبد جوان یکی از شناخته شده ترین هنرمندان سینما و تلویزیون بعد از مدتی سکوت به دلیل حوادث اخیر جامعه چند وقتی است که با گذاشتن استوری و پست در اینستاگرارن فعالیت خود را آغاز کرده است.