تازه‌ترین عناوین

ریجکت شدن قیمت بیت کوین نزدیک به مقاومت ۶۵,۰۰۰ دلاری نشان می‌دهد که فروشندگان می‌خواهند قیمت را در نیمه پایینی محدوده ۵۴,۰۰۰ تا ۷۳,۷۷۷ دلاری نگه دارند، اما خریداران به‌راحتی تسلیم نخواهند شد.
با آغاز یک سال تحصیلی دیگر، باز هم والدین برای یک چالش مهم به نام خوراکی مدرسه آماده می‌شوند. دغدغه‌ای تکراری که تقریباً شامل همه می‌شود و لازم است تا یکبار دیگر انواع مواد غذایی مفید و مغذی را با هم مرور کنیم.
تیم توسعه‌دهنده بازی تلگرامی «همستر کامبت» که در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی توکن HMSTR خود در روز پنج‌شنبه ۲۶ سپتامبر است، در اطلاعیه جدید خود به بازیکنان اعلام کرده که هر کدام چه مقدار توکن می‌توانند دریافت کنند.

دعا کردن به درگاه خداوند یکی از راه‌های ارتباطی بین انسان و پروردگار است اما در روایات بسیاری تاکید شده است کسانی که برای دیگران هم دعا می‌کنند دارای جایگاه و مقام ویژه‌ای نزد خداوند خواهند بود.
اگرچه موز به‌ عنوان منبع پتاسیم شناخته می‌شود و یکی از میوه‌هایی است که در بسیاری از دستورهای غذایی نقش ماده اصلی خوشمزه را ایفا می‌کند، این‌ها تنها کاربردهای آن نیست.

زعفران یک ادویه بسیار قدیمی است که قدمتش به بیش از ۳ هزار سال پیش برمی‌گردد و معمولاً برای طعم و رنگ لپذیرش در غذاهای مختلف استفاده می‌شود. زعفران در طول تاریخ به‌عنوان یک رنگ طبیعی، عطر، ادویه و حتی دارو مورد استفاده قرار گرفته است.

بسیاری از ما نمی‌توانیم صبح خود را بدون یک فنچان یا یک ماگ قهوه تصور کنیم و تنها با نوشیدن قهوه انرژی زا صبح‌مان زنده می‌شود
یک روزنامه آمریکایی ضمن اذعان به شکست دولت کنونی آمریکا در سیاست‌های خارجی خود، نوشت که «بایدن در مدت زمان باقی‌مانده از دولت خود، روی دستیابی به آتش‌بس در غزه تمرکز خواهد کرد.»

سازمان آگهی های پرسون