سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

این روزها در حالی که اخبار مالباختگان کوروش کمپانی هر روز در رسانه‌های مختلف و صفحات شخصی کاربران منعکس می‌شود، فیلمی به روی پرده آمده که شخصیت اصلی آن با بازی رضا عطاران تمام سرمایه‌اش را برای پیش‌خرید یک واحد از برج‌های اطراف تهران خرج کرده، اما چیزی دستش را نگرفته و زندگی‌اش در حال فروپاشی است.
تهیه‌کننده فیلم «تابستان همان سال» گفت: حضور مهران مدیری در «تابستان همان سال» حضوری بسیار جدی است و معتقدم به‌عنوان بازیگر، در این نقش خیلی متفاوت ظاهر شده‌اند. این نقش‌آفرینی را می‌توان یکی از عجیب‌ترین نقش‌ها در کارنامه او دانست.
چند روز از انتشار نسخه قاچاق فیلم برادران جلیلوند می‌گذرد و دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی اعلام کرد که سازندگان این فیلم درخواستی برای گرفتن پروانه نمایش نداشتند. البته سال گذشته مدیرکل دفتر نظارت بر نمایش فیلم، از ارایه درخواست مجوز برای بررسی این فیلم خبر داده بود.
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون از پیشنهاد «کوروش کمپانی» برای تبلیغ به خودش گفت و به استاندارد تبلیغ برای چهره‌ها و اصطلاحاً سلبریتی‌ها اشاره کرد.
«هیث لجر»، «پیتر فینچ» و والت دیزنی از جمله مشهورترین ستارگانی هستند که پس از مرگشان برنده اسکار شدند، اما معادله اعطای جایزه به چهره‌های درگذشته همواره ساده نبوده است.