راه و شهرسازی

گزارش و اخبار حوزه راه و شهرسازی و مسکن و ... را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هر گونه قیمت‌گذاری جدید بلیت هواپیما پس از تصویب در ستاد تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.
محمد محمدی بخش گفت: هر گونه قیمت گذاری جدید بلیت هواپیما پس از تصویب در ستاد تنظیم بازار ابلاغ خواهد شد.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از برقراری پروازهای ایران به اروپا خبر داد و گفت: در اروپا فقط در یک فرودگاه به هواپیماهای ایرانی سوخت تحویل می‌شود.
شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در آستانه‌ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر ۱۴۰۱» اجرا می‌کند.
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به تازگی قطعه زمینی خریداری نموده‌اید یا می‌خواهید یک ویلای مجلل و مقرون به‌صرفه در آن احداث نمایید.
سازمان هواشناسی از بارش ۵ روزه برف و باران در برخی استان‌ها و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت کشور از جمله تهران تا جمعه آینده خبر داد.
یکی از متریال های کمتر شناخته شده در ساختمان، ورق لمینت اچ پی ال است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. اگر در رابطه با این متریال و نحوه اجرای آن کنجکاو هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حالی می‌گوید هنوز هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده که بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت‌های هواپیمایی اقدام به افزایش خودسرانه نرخ بلیت در همه مسیر‌ها کرده اند.
با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.