بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بیمه رازی در راستای رفع نیاز همراهان خود بسته بیمه‌ای مختص تعطیلات نوروز را طراحی و به بازار عرضه کرد.
با نزدیک شدن به عید باستان نوروز بسیاری از خانواده‌ها برای گذراندن این تعطیلات به سفرهای داخلی عازم خواهند بود و برای اطمینان از امنیت و راحتی خود در سفر، بیمه مسافرتی یک اقدام ضروری است.
بر اساس این اطلاعیه پیش از این رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از واگذاری ۵۲ درصد سهام پتروشیمی امیرکبیر به بازنشستگان خبر داده و گفته بود مستمری‌بگیرانی که به خرید این سهام تمایلی ندارند، می‌توانند با ارسال عدد ۱۱ به شماره ۹۲۰۷۷۷۲۰۲۶ از خرید سهام انصراف دهند.
مصباحی‌مقدم رئیس شورای فقهی بانک مرکزی گفت: نرخی که شورای پول و اعتبار برای بحث سپرده بانک‌ها تعیین و به بانک‌ها اعلام کرده است باید در نظر گرفته شود و بانک‌ها ملزم به رعایت آن هستند.
نگاهی به عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید»

تسهیلات میلیاردی بانک تجارت در خدمت بخش‌های مختلف اقتصاد ایران

بانک تجارت با انتشار گزارشی، خدمات تسهیلاتی خود به بخش‌های مختلف اقتصاد ایران اسلامی در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی و شکوفایی اقتصاد کشور تا مقطع پایان بهمن‌ماه را تشریح کرد.
با حضور رئیس کل بیمه مرکزی؛

آخرین جلسه شورای خبرگی سال ۱۴۰۲ برگزار شد

صبح امروز ششمین جلسه شورای خبرگی با بررسی شاخص های نظارتی در کمیته صیانت و طرح رتبه بندی شرکت های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد.
مجلس شورای اسلامی در صحت علنی امروز با طرح کمیسیون اقتصادی مجلس برای اصلاح قانون نطام صنفی و تاسیس بانک اصناف موافقت نکرد.
بانک مرکزی در سال جاری ضمن تقویت سامانه پل همگام با استانداردهای جهانی، «پل­ پی» را نیز در بستر پل ایجاد نمود که امکان خرید و پرداخت­‌های دوره ­ای مانند اقساط، اجاره و قبوض را بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم یا cvv۲ فراهم می ­نماید.
رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی بیان کرد: حدودا ۷۰ هزار گزارش را تا امروز در رابطه با پولشویی دریافت کرده که برخی از آنها با بررسی‌های این مرکز، ظن به پولشویی آنها احراز نمی‌شود..