آموزش و پرورش

آخرین و مهمترین خبرهای فرهنگیان و مدارس را در صفحه جامعه پرسون بخوانید.

نماینده معلمان غیررسمی گفت: تلاش بسیاری برای به نتیجه رسیدنِ طرح‌های تبدیل وضعیتِ معلمان غیر رسمی انجام دادیم، اما بعد از این همه سال کار می‌گویند اگر صلاحیت دارید در آزمون شرکت کنید.
وزیر آموزش و پرورش:

مربی پرورشی در مدارس کم داریم

صحرایی با اعلام اینکه تداوم حضور روحانیت در مدارس مورد تاکید ماست، گفت : مربی پرورشی در مدارس کم داریم و خوشبختانه پردیس معلم پرورشی در قم اغاز به کار کرده است و جذب مربیان پرورشی در دستور کار است.
وزیر آموزش‌ و پرورش در جریان سفر به استان زنجان در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان کنکور درباره سرانجام حذف شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان گفته است: به سازمان سنجش نامه زدیم تا با توجه به رای دیوان عدالت اداری، سامانه را باز کنند.
دانش‌آموزان سراسر کشور و به‌ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار می‌توانند از همان برنامه‌های آموزشی استفاده کنند که برای راه یافتگان دبیرستان البرز تدارک دیده شده است. این را مریم سعدی، عضو هیئت امنا و برنامه‌ریز آموزشی دبیرستان البرز می‌گوید.
این که هر نهاد و هر دستگاهی خودش را ذی‌حق در تربیت رسمی کودکان بداند و بخواهد انگاره‌ها و باور‌های خود را به مقصد برساند، هم خود را نفله کرده است و هم کودکان را ضایع.
در نظام رتبه بندی معلمان لازم است فرهنگیان بر مبنای شایستگی هایی که به دست آورده اند، تعیین سطح شوند. در ادامه خبری جدید در درباره رتبه بندی معلمان و فرهنگیان میخوانید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش را مکلف به راه اندازی سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت نظارت بر تمامی مدارس و مراکز غیردولتی از محل اعتبارات صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی کردند.