محیط زیست

با پرسون از مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس محیط زیست باخبر شوید.

ساعتی پیش جریان آب زاینده‌رود به نصف جهان رسید و انتظار شهروندان و مسافران نوروزی برای جریان آب زاینده‌رود در اصفهان به پایان رسید.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر ساعت ۷:۱۰ امروز ارجمند در استان تهران را لرزاند.
سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در ۱۸ استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر روز دوشنبه (۲۸ اسفند) تا روز چهارشنبه (۱فرودین ۱۴۰۳) با ورود سامانه بارشی به تهران وقوع رگبار و وزش باد دشدید پیش‌بینی می‌شود.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به انتشار ویدیویی از مرگ و میر ماهی‌ها در منطقه حفاظت‌شده دز که علت آن سم‌ریزی در مزارع کشاورزی عنوان شده است، توضیحی ارائه داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

بارش باران و برف در کشور طی امروز و فردا

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و وزش باد در کل کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: از اواخر وقت فردا سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و طی روزهای چهارشنبه تا جمعه جوی آرام همراه با افزایش دما برای کشور پیش‌بینی شده است.
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد و برای استان‌های ساحلی دریای خزر هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
رحمت که حالا به یکی از نمادهای شهر کرمانشاه تبدیل شده، امروز وارد ششصد و دومین سال زندگی خود شد تا نشانی از علاقه و اهمیت اهالی کرمانشاه به طبیعت باشد.